عکس| خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها

  • کد خبر : 210492
  • 10 مهر 1399 - 15:50
عکس| خداحافظی احساسی کریمی با استقلالی‌ها

به گزارش نیوز، محسن کریمی، بازیکن فصل قبل تیم استقلال که به علت مصدومیت‌های مکرر کمتر به او فرصت بازی رسید با امضای قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست، تا یک بار دیگر فوتبالش را زیر نظر امیر قلعه‌نوعی دنبال کند. در همین ارتباط او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

خداحافظی کردن با محبوبی که چون جان شیرین دوستش داری، بسیار سخت است. امروز که این متن را می‌نویسم دستانم می‌لرزد اما چاره ای نیست. خداحافظی از باشگاهی با قدمت ۷۰ ساله، با تیمی که در آن بزرگ شده‌ای واقعا سخت است.

از روزی که وارد استقلال شدم، از آن روزهای سختِ ورزشگاه مرغوبکار تا امروز چیزی جز بزرگی به چشم ندیدم. حالا به ناچار مجبور به ترک از تیم محبوبم شدم اما این هم تقدیر است. تقدیری که ظاهرا برایم نوشته است.

در این راه چیزهای زیادی از مربیان بزرگی چون امیرخان قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان، آقا سیروس دین‌محمدی، وینفرد شفر، استراماچونی، فرهاد مجیدی و خیلی نفرات دیگر که اسم آنها در این پست نمی‌گنجد، یاد گرفتم و دست تک تک همه آنها را به گرمی می‌فشارم و برای همه آنها آرزوی سلامتی می کنم.

در پایان روی صحبتم با هواداران استقلال است، آنها که همیشه حامی من و بازیکنان دیگر بودند، از آنها می‌خواهم پشت تیم‌شان بایستند و مطمیٔن باشند روزهای سخت می‌گذرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=210492

ثبت نظر

-