خانم بازیگر! گرانی سرسام‌آور را شماها سر سفره مردم گذاشتید

  • کد خبر : 210201
  • 10 مهر 1399 - 12:04
خانم بازیگر! گرانی سرسام‌آور را شماها سر سفره مردم گذاشتید

به گزارش ، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: خانم بازیگر که در تبلیغات انتخاباتی در سالن آزادی از خود بیخود شده بودی؛ آیا از قیمت دلار و تخم‌مرغ خبر داری!؟ این سوال اعتراض‌آمیز را امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون خطاب به باران کوثری نوشته که نقش تبلیغاتچی را در میتینگ انتخاباتی اصلاح‌طلبان و روحانی، به عهده گرفته بود. زند با اشاره به ویدئوی مصاحبه کوثری با فریدون جیرانی می‌نویسد: خیلی ممنون که صادقانه و مشخصا دلیل آن همه فریاد با دستبندهای رنگین و آن همه تلاش و سینه‌چاکی را گفتید اما بهتر نبود برای اکران فیلمتون راه دیگری می‌رفتید؟ و از چیزی (سیاست) که سررشته ندارید و مردمی که بعضا چشم بر دهان هنرمندها دوخته‌اند، پلی بی‌پایه برای آرزوهاتون نمی‌ساختید؟ آیا بهتر نبود اساسا به فیلم من عصبانی نیستم رای می‌دادید؟ و من و امثال من را گمراه در داشتن دغدغه معیشت مردم نمی‌کردید!؟

شما حتی جسارت و معرفت یه عذرخواهی ساده از مردم را ندارید؟ شما می‌دانستید در قبال آن رای‌هایی که جمع کرده‌اید، تا همیشه مسئولید!؟

تخم‌مرغ دانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و دلار تا این لحظه سی هزار تومانی و شرمندگی مردان بسیاری پیش زن و بچه‌هایشان بهترین اکران عصبانیت امثال شما نبود…

ببخشید، من هم به عنوان یه آدم فرهنگی که نه به عنوان یک ایرانی حق خودم می‌دانم که دیگر سکوت نکنم و نظرم را بگویم.

از قدیم گفتن بازی اشکنک داره، باران کوثری روزی که در سالن آزادی از خود بیخود شده بود و داد آنچنانی می‌زد باید فکر باخت در قمار سیاست رو می‌کرد، البته اگه واقعا باخته باشه، شایدم برده کسی چه می‌دونه.

اعتراض این هنرمند به عوام‌فریبی یک بازیگر سینما در حالی است که اغلب سلبریتی‌ها و بازیگران به بازی گرفته شده در ستاد انتخاباتی «اشرافیت مدعی اعتدال و اصلاحات» در هفته‌های اخیر، به طور کامل سکوت اختیار کرده‌اند. گفته می‌شود برخی از آن‌ها امتیازات هنگفتی در ازای حضور در نمایش‌های انتخاباتی کذایی دریافت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=210201

برچسب ها

ثبت نظر

-