کیفیت فوق‌ العاده بازی های نسل قبل بر روی Xbox Series X

  • کد خبر : 208420
  • 09 مهر 1399 - 7:36
کیفیت فوق‌ العاده بازی های نسل قبل بر روی Xbox Series X
به گزارش نیوز،

اولین نقد‌های رسمی کنسول  ایکس باکس سری ایکس  توسط منتقدان دنیای فناوری منتشر شده و حالا کاربران می‌توانند از اطلاعات دقیق در رابطه با عملکرد کنسول نسل جدید شرکت مایکروسافت با خبر شوند.

متاسفانه منتقدان به بازی‌های نسل آینده  ایکس باکس سری ایکس دسترسی نداشته‌اند و ناچار به آزمایش آن با عناوین قدیمی شده‌اند، اما این امر باعث شده حقیقتی شگفت‌انگیز در رابطه با کنسول جدید شرکت مایکروسافت فاش شود. بر اساس ادعای منتقدان دنیای فناوری، کنسول ایکس باکس سری ایکس برخلاف ایکس باکس وان ایکس می‌تواند تمامی بازی‌های نسل گذشته را با کیفیت فوق‌العاده ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند.

کیفیت فوق‌ العاده Xbox Series X

جزئیات آزمایش‌های منتقدان بر روی Xbox Series X

طی آزمایش اخیر منتقدان، بازی‌هایی مانند Hitman، Dead or Alive و Monster Hunter بر روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان ایکس تست شدند و نتایج جالبی را در اختیار این افراد قرار دادند. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد بازی‌های مذکور بر روی Xbox One X با کیفیت ۳۰ الی ۴۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شدند در حالی که اجرای همان عناوین در کنسول Xbox Series X کیفیتی مطابق با ۶۰ فریم بر ثانیه داشته است.

حتی عنوان سنگینی مانند Sekiro: Shadow Die Twice که در کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس به سختی اجرا می‌شد بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس بسیار ساده و با کیفیت نمایان شده است. همان طور که انتظار می‌رفت کنسول جدید شرکت مایکروسافت از افزایش قدرت قابل توجه‌ای برخوردار شده که می‌تواند عناوین نسل قبل را به شکل شگفت‌انگیزی اجرا کند.

گفتنی است؛ ظاهرا عناوین نسل قبل بر روی کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس ارتقای زیادی نداشته است، اما کاربران به راحتی می‌توانند متوجه روان شدن روند اجرای بازی بشوند. با توجه به این مسائل انتظار می‌رود بازی‌های نسل آینده بر روی Xbox Series X گرافیک فوق‌العاده‌ای داشته باشند و کاربران متوجه تغییرات شگفت‌آور گرافیکی شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=208420

ثبت نظر

-