نفس طلا در ارتفاع ۱۹۰۰ گرفت/ حمله یورو و پوند به شاخص دلار

  • کد خبر : 208361
  • 09 مهر 1399 - 6:05
نفس طلا در ارتفاع ۱۹۰۰ گرفت/  حمله یورو و پوند به شاخص دلار

نفس طلا در ارتفاع 1900 گرفت/  حمله یورو و پوند به شاخص دلار

توقف دژکوب‌های اونس در یک قدمی دروازه صعود

به گزارش نیوز، با بسته شدن بازار‌های جهانی، اونس طلا با بیش از ۱۵ دلار افزایش به قیمت ۱۸۹۷ دلار رسید. قیمت اونس پس از برخورد با ۱۸۷۷ دلار که پایین ترین قیمت لحظه‌ای روز سه‌شنبه بود روندی افزایشی داشت. طلا با وجود نوسان بسیار کم، روز بسیار پر هیجانی را تجربه کرد. دلیل این هیجان نزدیک شدن و جنگیدن طولانی مدت قیمت طلا با سقف ۱۹۰۰ دلار بود.

۵ ساعت در فاصله‌ای کمتر از ۵ دلار

در ۵ ساعت پایانی بازار، قیمت اونس  بالای قیمت ۱۸۹۵ دلار قرار داشت اما همچنان از رسیدن به کانال ۱۹۰۰ دلار ناتوان ماند. اوج تلاش‌ها برای شکست سقف ۱۹۰۰ دلار، ابتدا در ساعت ۹ شب و سپس در ساعت ۱۲ بامداد صورت گرفت که طلا را در نهایت به۱۸۹۸٫۹ دلار رساند. تحلیل‌های فنی ساعتی قویاً توصیه به خرید دارند و تحلیل‌های روزانه و هفتگی خنثی هستند.

دلیلافزایش قیمت طلا افزایش ارزش پوند و یورو بود که در نهایت موجب کاهش شاخص دلار شد. این در حالی است که دلیل سقوط اونس در هفته گذشته، به کانال ۱۸۰۰ افزایش شاخص دلار بود. شاخص دلار چهارشنبه هفته گذشته در برابر یورو و پوند افزایش چشمگیری داشت که نتیجه آن به ثبت رکورد ۲ ماه برای این شاخص ختم شد. اما با نزول امروز جانی دوباره به بازار طلا داد و هیجان را به این بازار برگرداند.

نمودار طلا


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=208361

ثبت نظر

-