ترکیب فعلی پرسپولیس از تیم برانکو قوی‌تر است

  • کد خبر : 208172
  • 08 مهر 1399 - 23:50
ترکیب فعلی پرسپولیس از تیم برانکو قوی‌تر است

 

 

ترکیب فعلی پرسپولیس از تیم برانکو قوی‌تر است-نیوز

 نیوز به گزارش نیوز، حسن خان‌محمدی، درباره پیروزی-پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و توپ را به کناره‌ها برد تا بتواند از ضعف السد استفاده کند که توپ را روی همین تاکتیک دوبار به تیر دروازه حریف زد. فکر می‌کنم کادر فنی کاملا برای این بازی تدابیر لازم را داشت.

وی ادامه داد: السد به خوبی توسط کادر فنی آنالیز شده بود و آن‌ها می‌دانستند که چطور باید مقابل این تیم بازی کنند. خدا را شکر که بچه‌های-پرسپولیس از پس این تیم قدرتمند برآمدند.

پیشکسوت-پرسپولیسی در رابطه با بازی حساس این تیم با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: داستان پاختاکور با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. پاختاکور تیم قدرتی است که به خوبی توپ را حفظ می‌کند و به نظرم از النصر و الاهلی عربستان قوی‌تر است. بازیکنان این تیم در اکثر نبرد‌های یک به یک برنده می‌شوند و این یک مزیت بزرگ برای آن‌ها است.

خان محمدی افزود: همانطور که دیدید استقلال هم نتوانست مقابل پاختاکور بازی کند، چون آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند هر چند داستان-پرسپولیس با استقلال فرق می‌کند.پرسپولیس نسبت به استقلال سرحال‌تر است و از نظر تیمی قدرت بیشتری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توانایی این را دارد تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟ تاکید کرد: به نظر من تیم فعلی پرسپولیسی از تیمی که با برانکو به فینال رفت قوی‌تر است. اگر بیشتر با هم هماهنگ شوند راحت می‌تواند تا پای فینال برود.

پیشکسوت-پرسپولیسی در پایان درباره کمبود بازیکن این تیم در پست دفاع راست گفت: با این که سیامک نعمتی در این پست خیلی خوب بازی کرده، اما واقعاً کمبود بازیکن احساس می‌شود البته به نظر من پرسپولیس آنقدر تیم خوبی است که بازیکنان می‌توانند ضعف در این منطقه را هم پوشش دهند.

 

با ما اخبار نیوز را دنبال کنید. 

۵ ورزشی که برای داشتن قلبی سالم مفید است

روزنامه ایران‌ورزشی| یارکشی

یک رشته ورزشی ویژه معلولین

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=208172

ثبت نظر

-