حکم رسمی روحانی به وزیر صمت

  • کد خبر : 207784
  • 08 مهر 1399 - 18:09
حکم رسمی روحانی به وزیر صمت

 

 

حکم رسمی روحانی به وزیر صمت -نیوز


نیوز: نیوز رییس جمهوری روحانی با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در حکمی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب کرد.

روحانی در مجلس شورای اسلامی

به گزارش نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به علیرضا رزم‌ حسینی آمده است: با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ هشتم مهر مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمت «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب می‌شوید تا با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهوری اقدام کنید.

روحانی در این حکم تاکید کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظهر سه شنبه  با ۱۷۵ رای موافق، ۸۰ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر به «علیرضا رزم‌حسینی» گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد دادند.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=207784

ثبت نظر

-