ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است

  • کد خبر : 207525
  • 08 مهر 1399 - 14:48
ترامپ: معاون شدن ایوانکا مسخره است

به گزارش نیوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز سه شنبه در فاصله یک روز مانده به اولین مناظره خود با «جو بایدن» رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری به «رسانه‌های اخبار جعلی» به دلیل انتشار خبر تلاش او برای تعیین دخترش به عنوان معاون رئیس‌جمهور تاخت.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی از قبیل سی‌ان‌ان گزارش دادند که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ قبل از پیروزی در انتخابات قصد داشته دخترش «ایوانکا» را به عنوان معاون خود معرفی کند.  «ریک گیتس»، معاون رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ این مسئله را در کتابی که قرار است به زودی چاپ شود فاش کرده است.

مطابق ادعاهای این کتاب، ترامپ درباره معاونی که قصد داشته انتخاب کند گفته است: «فکر می‌کنم [معاونم] باید ایوانکا باشد. نظرت درباره اینکه ایوانکا معاونم بشود چیست؟»

گیتس نوشت: «همه ما اینقدر از ترامپ شناخت داشتیم که دهان‌هایمان را ببنیدیم و نزنیم زیر خنده.». ترامپ در ادامه گفته است: «ایوانکا هم باهوش است، هم فهمیده است و هم زیبا و مردم هم دوستش خواهند داشت».

طبق مطالب این کتاب، در نهایت خود ایوانکا ترامپ بود که پدرش را از این ایده منصرف کرد و به او گفت: «نه پدر جان. این پیشنهاد خوبی نیست».

انتشار این خبر و جنجال‌ها در آمریکا سبب شد که رئیس‌جمهور این کشور در پیامی توییتری امروز سه شنبه خود به آن واکنش نشان دهد.

ترامپ در این پیام نوشت: «رسانه اخبار جعلی، سی‌ان‌ان حالا دارد واقعا این گزارش را منتشر می‌کند که من می‌خواستم با دخترم ایوانکا به عنوان معاون رئیس جمهور در انتخابات ۲۰۱۶ رقابت کنم».

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «(این خبر) غلط و کاملا مسخره است. این افراد (سی‌ان‌ان) انسان‌های مریض هستند».

تکذیب توییتری خبر تلاش ترامپ برای تعیین دخترش به منصب معاونت ریاست جمهوری در شرایطی انجام شده که از ابتدای ریاست جمهوری او، به دلیل عضویت دختر و دامادش به عنوان مشاور او در کاخ سفید بارها درباره حضور اعضای خانواده او در مناصب مهم دولتی انتقاد شده بود.

توییت ترامپ در فاصله یک روز مانده به اولین مناظره او با جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات منتشر شد. این مناظره قرار است بامداد چهارشنبه (فردا) به وقت تهران برگزار شود.

۳۱۰ ۳۱۰

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=207525

ثبت نظر

-