عابدزاده نه اما با طارمی مشورت کردم

  • کد خبر : 207279
  • 08 مهر 1399 - 11:39
عابدزاده نه اما با طارمی مشورت کردم

به گزارش نیوز، شهریار مغانلو درباره انتخاب تیم سانتاکلارا و حضورش در این تیم پرتغالی به «رادیو تهران» گفت: برای انتخاب تیم سانتاکلارا تحقیق کردم. سانتاکلارا تیم خوبی است و مربی با شخصیت و کاربلدی دارد. می‌خواستم با تیم سانتاکلارا به چیز‌هایی که مدنظر دارم برسم.

مهاجم سابق تیم پیکان با بیان اینکه از کشور‌های قطر، بلژیک و دیگر تیم‌های پرتغال هم پیشنهاد داشته است، یادآور شد: در نهایت تیم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم اینجا برای کشورم الگوی خوبی باشم و به چیز‌هایی که در ذهنم هست برسم.

مغانلو در پاسخ به این سؤال که آیا قراردادش با تیم پرتغالی از نظر مالی رضایت بخش است؟ تاکید کرد: از لحاظ مالی می‌توانستم در ایران بالای ۴-۵ برابر قرارداد فعلی بگیرم. پول برایم مهم نیست. می‌خواهم به هدفم برسم و از انتخاب سانتاکلارا راضی هستم.

وی در خصوص اینکه آیا با دیگر لژیونر‌های ایران در پرتغال هم مشورت کرده است؟ گفت: با مهدی طارمی درباره شرایط پرتغال صحبت کردم. تحقیق کرده بودم و از او مشورت گرفتم و چیز‌های مثبتی گرفتم، اما با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم.

مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا درباره جدیت پرسپولیس برای به خدمت گرفتنش اظهار کرد: جا دارد از پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر مثل تراکتور و سپاهان تشکر کنم. از این باشگاه‌ها ممنون هستم، ولی می‌خواستم به اروپا بیایم.

مغانلو در پایان اظهار امیدواری کرد که «لباس مقدس» تیم ملی را در آینده بپوشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=207279

ثبت نظر

-