کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر ، امسال در خراسان شمالی

  • کد خبر : 205779
  • 07 مهر 1399 - 13:04

به گزارش نیوز، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک تن و ۸۳۲ کیلو و ۵۲۱ گرم مواد مخدر سنتی در سطح استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش داشته است.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در طول همین مدت ۵۰ کیلو انواع مواد مخدر صنعتی نیز کشف شده است، افزود: این مقدار کشفیات نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال با افزایش ۴ برابری همراه بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در طول این مدت ۶۴۵ نفر خرده فروش و ۶۴۱ نفر معتاد نیز دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۸۶ نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده اند.

کشف محموله مواد مخدر در خراسان شمالی

سردار مظاهری به طرح‌های اجرا شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در طول ۶ ماهه اول امسال تعداد ۱۷۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۱۵۰ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۶۲ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۶۰ طرح پاکسازی اطراف مدارس، ۱۴۲ طرح برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین تعداد ۵۰ طرح کنترل مجرمین حرفه‌ای در سطح استان اجرا شده است.

رئیس پلیس خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ۶۳۴ طرح مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده است، گفت: در این مدت تعداد ۲۴ طرح برون استان با ۱۴ درصد افزایش و تعداد ۲۷ طرح درون استانی با ۵۰ درصد افزایش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۳۹ دستگاه خودرو با ۸ درصد افزایش نیز توقیف و راهی پارکینگ شده اند، افزود: در طول این مدت تعداد ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و متلاشی شده اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=205779

ثبت نظر

-