نماینده قم در مجلس سکته کرد + عکس-نیوز

احمد امیر‌آبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شب گذشته به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

وی سیاستمدار اصولگرا،دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم، نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ قم در استان قم است.

وی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در دوره سوم شوراها بود. وی مجدداً و در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی که در هفتم اسفند ۹۴ برگزار شد بعنوان نماینده اول از شهر قم به مجلس راه یافت.

احمد امیرآبادی فراهانی (زادهٔ ۱۳۵۲ در امیرآباد)، سیاستمدار اصولگرا  دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم، نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ قم در استان قم است.وی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در دوره سوم شوراها بود.

وی مجدداً و در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی که در هفتم اسفند ۹۴ برگزار شد بعنوان نماینده اول از شهر قم به مجلس راه یافت.

نماینده قم در مجلس سکته کرد + عکس

مواضع سیاسی

وی در ۱۱ دی ۱۳۹۴، همراه با احمد توکلی، الیاس نادران، اسماعیل کوثری، محمدرضا آشتیانی و چند تن دیگر از نمایندگان، در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار آن شدند که واکنش مناسب تری نسبت به آنچه آن را نقض برجام از سوی دولت آمریکا می‌دانستند، انجام گیرد.

وزیر صنعت دولت دهم در ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ برای پاسخگویی به سؤال ملی احمد امیرآبادی فراهانی در مجلس حاضر شد. امیرآبادی از غضنفری دربارهٔ دلایل افزایش ناگهانی قیمت خودرو سؤال پرسیده بود. نماینده مردم قم با این سؤال که خودرو کیلویی چند است؟ گفت: همه ما در مورد تعیین قیمت خودرو سر کار هستیم و مشخص نیست که چه کسی قرار است قیمت خودرو را تعیین کند.

سئوال نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سبب شد تا وزیر اقتصاد دولت دهم با دریافت کارت زرد دوم از مجلس شورای اسلامی، در یک قدمی استیضاح قرار گیرد. احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی که در سخنرانی‌های مختلف خود در همایش‌ها و مناسبات اقتصادی و تولیدی به انتقاد از دریافت تسهیلات از دانه درشت‌های بانکی پرداخته بود، آبان ماه سئوالی از وزیر اقتصاد با این مضمون که چرا معوقات بانکی به خصوص از افرادی که تسهیلات سنگینی دریافت داشته‌اند و از زمان پرداخت آن می‌گذرد دریافت نمی‌شود مطرح کرد.

نماینده قم در مجلس سکته کرد + عکس
انقلاب از خیابان چهارمردان قم شروع شد، نه از زندان اوین.
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در جلسه علنی ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ مجلس و در نطق میان دستور با بیان اینکه مردم قم همواره در خط مقدم عدالتخواهی قرار داشته‌اند، اظهار داشت: مردم نشان داده‌اند که انقلاب از خیابان چهارمردان قم شروع شده است، نه از زندان اوین. این اظهارات امیرآبادی در واقع واکنشی بود به اظهارات اخیر عفت مرعشی دربارهٔ آغاز مجازات مهدی هاشمی که فائزه هاشمی به نقل از او در یک مصاحبه گفته بود انقلاب از اوین شروع شد.

اخبار نیوز را دنبال کنید … 

سازش ۱۱ پرونده در شعبه ۵ شورای حل اختلاف زاهدان