ساخت مسکن ملی در پردیس

  • کد خبر : 205475
  • 07 مهر 1399 - 9:51
ساخت مسکن ملی در پردیس
به گزارش نیوز،

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر اینکه شرکت  جدید پردیس برای طرح اقدام ملی مسکن تامین زمین کرده و از تمامی اراضی قانونی خود برای ساخت پروژه های  این طرح استفاده کرده است، گفت: مردم به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و ما در این شهر(پردیس) از محدوده‌ قانونی برای ساخت این واحدهاستفاده کرده‌ایم.

او اظهار کرد: ما در پردیس بابت طرح اقدام ملی مسکن افزایش محدوده نداشته ایم به طوری که در پردیس، ۱۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن هدفگذاری شده بود که تمامی آنها در اراضی موجود پردیس و داخل محدوده ها بوده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: از ۱۴ هزار واحد مسکن ملی که هدف گذاری شده بود ۱۱ هزار واحد از آنها در قالب زمین به تعاونی‌ها مسکن و اعضای واجد شرایط آنها واگذار شده و ۳ هزار واحد هم در قالب ثبت‌نام توسط متقاضیان واگذار شده است.

هدایت تصریح کرد: ما در پردیس با توجه به محدودیت های موجود هیچ افزایش محدوده و اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن نداشتیم و در تمام محدوده های قانونی پردیس، این ظرفیت‌ها را ایجاد کرده ایم.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: افرادی که تاکنون ثبت نام کرده و پیامک تایید واریز آورده به آنها ارسال شده است، باید آورده خود را تکمیل کنند.

او یادآور شد: برای تمامی متقاضیان تامین زمین شده و کار عملیات ساخت این واحدها هم آغاز شده است.

گفتنی است روز گذشته محسن بندپی استاندار تهران در حاشیه برگزاری چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت مسکن ملی در پردیس، گفت:  به علت گسل‌های شرق استان تهران اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است. این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی و حدود ۷۳ هزار مسکن در شهر پرند جانمایی خواهد شد.

استاتدار تهران بیان کرد: گسل مشا و بارگذاری بیش از حد جمعیت در پردیس از عواملی است که سبب شده اجرای طرح اقدام مسکن ملی در این منطقه منتفی شود لذا تأمین زیرساخت‌ها و آب توسط وزارت راه و شهرسازی در شورای عالی مطرح خواهد شد تا نسب به دریافت مجوزهای لازم برای اجرایی شدن طرح در پرند اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن شده بود که با صحبت امروز مدیرعامل پردیس به صورت کامل این نگرانی رفع شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=205475

ثبت نظر

-