کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد ضربه بزنیم

  • کد خبر : 204879
  • 06 مهر 1399 - 21:41
کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد ضربه بزنیم

کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد ضربه بزنیم

به گزارش نیوز، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این برد را به تمام هواداران تبریک می‌گویم و تشکر ویژه‌ای از کادرفنی دارم که برای این دیدار خیلی وقت گذاشته و آنالیز خیلی خوبی انجام دادند. روی نقاط ضعف و قوت حریف خیلی برنامه ریزی کرده بودیم و می‌دانستیم باید از کجا به السد ضربه بزنیم.

وی افزود: خدا را شکر توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی سختی بود و به نظر من فینال غرب آسیا بود، زیرا دو تیم ابرقدرت آسیا با هم بازی کردند. از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردیم.

مدافع تیم پرسپولیس تصریح کرد: البته مقابل السد موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و فرصت‌ها را به تیر دروازه زدیم که می‌توانستیم تبدیل به گل کنیم. خدا را شکر می‌کنم توانستیم این برد را به دست آوریم. جای هواداران‌مان که همیشه پشت پرسپولیس هستند خالی بود و بار دیگر از کادر فنی که صبح و شب برای ما وقت می‌گذارند تشکر می‌کنم.

کنعانی‌زادگان درباره اینکه آیا تصور می‌کند پس از برتری پرسپولیس مقابل السد ادامه راه برای این تیم آسان‌تر خواهد شد، توضیح داد: همانگونه که سرمربی پرسپولیس گفت وقتی در انتهای جدول گروه‌مان بودیم تمام دیدار‌ها نقش یک فینال برای ما داشت. بازی با السد هم تمام شده و آن را فراموش می‌کنیم. تمرکزمان روی دیدار بعدی است. تیم‌هایی که به مرحله بعدی صعود می‌کنند قدرتمند هستند.

وی افزود: با این وجود ما هم تیم قدرتمندی هستیم که چهار سال است قهرمان لیگ برتر ایران می‌شویم و نایب قهرمان آسیا هم بوده‌ایم. بازی به بازی جلو می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم مجوز صعود به مراحل بعدی را هم کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=204879

ثبت نظر

-