بایدن: ترامپ آنقدرها هم باهوش نیست/نگران مناظره نیستم

  • کد خبر : 204793
  • 06 مهر 1399 - 20:10
بایدن: ترامپ آنقدرها هم باهوش نیست/نگران مناظره نیستم

به گزارش نیوز به نقل از نیوز، بایدن در مصاحبه ای که شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» با او انجام داد، افزود: ترامپ نمی داند درمورد حقایق چگونه مناظره کند، زیرا آنقدر باهوش نیست.

وی گفت: حدس من این است که این مناظره ها صرفا حمله مستقیم است که بیشتر جنبه مسائل شخصی دارد و این تنها چیزی است که ترامپ می داند چطور انجامش دهد.

نامزد دموکرات ها تاکید کرد: وی (ترامپ) درمورد سیاست خارجی یا سیاست داخلی و درمورد جزئیات (این مسائل) چیز زیادی نمی داند.

وی افزود: ببینید، مردم می دانند که رئیس جمهوری یک دروغگوست، آنها این مسئله را می دانند.

بایدن گفت: آماده ام درمورد اینکه چرا تصور می کنم وی (ترامپ) شکست خورده است، صحبت کنم و اینکه چرا فکر می کنم جواب های من به مردم آمریکا و اقتصاد کشور کمک می کند و ما را در سطح بین المللی امن تر می سازد.

دونالد ترامپ هم که از به کار بردن الفاظ نامناسب علیه جو بایدن نظر معتاد، خمار و خواب آلودی ابایی ندارد، دقایقی پیش در توئیتی نوشت که باید از جو بایدن قبل یا بعد از انجام مناظره، تست اعتیاد گرفته شود.

ترامپ قصد دارد با استفاده از چنین ادبیاتی، چهره بایدن را نزدم مردم آمریکا مخدوش کند.

مناظره های انتخاباتی دو نامزد جمهوری خواه و دموکرات آمریکا می تواند نقشی تعیین کننده در سرنوشت آنها در انتخابات ۱۳ آبان داشته باشد.

قرار است اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه بین ترامپ و بایدن انجام شود و دو نامزد در جریان این مناظره، ماسک نمی زنند.

اما در عین حال قرار است در این دور از مناظرات ۷۵ تا ۸۰ نفر از مردم حضور داشته باشند و این افراد قبل از شروع مناظرات باید تست کرونا دهند.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود. دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخاب دوباره و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برای کنار زدن وی، رقبای اصلی در این انتخابات محسوب می‌شوند. پیروز میدان هم ۲۰ ژانویه مصادف با یکم بهمن ماه، در کاخ سفید ادای سوگند می کند.

نخستین مناظره بین ترامپ و بایدن است که هشتم مهرماه در ایالت اوهایو برگزار می شود.

پس از آن در روز ۱۶ مهرماه، کامالا هریس معاون بایدن با مایک پنس معاون ترامپ در ایالت یوتا به مناظره می پردازند.

دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری در ۲۴ مهرماه برگزار می شود که این بار ایالت فلوریدا میزبان آنهاست، ایالتی که فرمانداری جمهوریخواه دارد اما هنوز ترکیب آرای الکترال آن در هاله‌ای از ابهام است.

یکم آبان ماه هم سومین و آخرین مناظره انتخاباتی بین بایدن ۷۸ ساله و ترامپ ۷۴ ساله در ایالت تنسی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=204793

ثبت نظر

-