کشف 546 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی





به گزارش نیوز،  سرهنگ “ناصر فرشید” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی پس از یک سری تلاش های بی وقفه و اشراف اطلاعاتی، مبنی بر حمل و جابه جایی محموله ای از مواد مخدر توسط چند موتورسیکلت از مناطق کویری این استان و کرمان موضوع پیگیری، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران یگان تکاوری ۱۰۲”دیهوک” خراسان جنوبی محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با همکاری مأموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) کرمان در عملیاتی مشترک به محل های احتمالی تردد سوداگران مرگ اعزام شدند.

سرهنگ فرشید ادامه داد: مأموران هنگام کنترل مناطق کویری در شهرستان”راور” به ۵ موتورسیکلت که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به راکبان آن ها دستور ایست دادند که راکبان موتورها با مشاهده مأموران موتورسیکلت ها را رها کردند و با استفاده از تاریکی شب به طرف ارتفاعات متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری راکبان موتورسیکلت ها ادامه دارد، افزود: مأموران راکب یکی از موتورها را دستگیر و در بازرسی از ۴ موتورسیکلت رها شده ۵۴۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.




آیا این خبر مفید بود؟