سحر ذکریا خطاب به مهران مدیری: روزی که مردم با عینک دودی گران،بالا سر سرجنازه‌ام نیا

  • کد خبر : 204225
  • 06 مهر 1399 - 12:36
سحر ذکریا خطاب به مهران مدیری: روزی که مردم با عینک دودی گران،بالا سر سرجنازه‌ام نیا

 

 

نیوز: به گزارش ،  سحر ذکریا در صفحه شخصی اش با انتشار پوستر برنامه نمایش خانگی مافیا که قرار است بزودی تولید شود نوشت:

مردم عزیزم بنده به عنوان یک فرد کوچک جامعه متاسفم برای خودم، اول از همه میخوام بدونید که چرا در این برنامه شرکت نخواهم کرد بنا به دلایلی قردادم رو در پستم نمیتونم بزارم که ببینید قرارداد هم بستم ولی به خاطر بی حرمتی و…. در این برنامه شرکت نخواهم کرد البته ما سالها ست که به توهین عادت کردیم، مردم عزیزم میخوام بدونید که در حرفه بنده جز پارتی بازی و لابی کردن چیزی وجود نداره این شما نیستید که بازیگرهاتون رو انتخاب میکنید براتون انتخاب می کنند.

سحر ذکریا خطاب به مهران مدیری

چرا باید سینمای ما فقط جمعا ۱۰ نفر کار کنن بعد همون گروه سر از نمایش خانگی در میارن واین بازی میچرخه ، مگه یک بازیگر چقدر استعداد و توان داره که در سال ۷ تا فیلم بازی کند.

یکسری آقایون که فقط خانمهاشون در فیلمهاشون بازی می کنند

یکسری آقایون که فقط خانمهاشون در فیلمهاشون بازی می کنند یعنی از نقش دختر ۵ ساله تا زن ۴۰ ساله ، در جشنواره فجر یادم هست که بخاطر مشکلاتی انصراف دادم یکی از این مشکلات توهین به همکارانم بود (که اتفاقا هیچ خیری از این همکاران به بنده نرسیده) ولی انسانیت ایجاب میکرد که این کارو انجام بدم و جالب این بود خانم کارگردانی که مستقیما بهشون توهین شده بود دخترشون که ایشونم سالی ۱۰ تا فیلم دارن در صف اول جشنواره حضور داشتن.

سحر ذکریا خطاب به مهران مدیری

حرف دیگر آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی از شما مصاحبه هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده شما در یکی از مصاحبه هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می کنند.

سحر ذکریا و تیم مدیری

تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولا ی یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن وپ ولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟

سحر ذکریا در تیم مهران مدیری

من سحر ذکریا دل پر خونی از همکارانم دارم

گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن و هنوز کارهای قدیمی رو می بینن، من سحر ذکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و امثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه ام نیاید عینکهای آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.

 حرف دیگر آقایان شریف گلیان پول بنده را سالها پیش خوردند (قهوه تلخ) اینروزها این برنامه از فیلمو در حال پخش است می‌خوام بدونم چطور وقتی شکایت من در ارشاد موجود است این کار فروخته شده به این سایت؟ میخوام اعلام کنم بنده تا به امروز جزو هیچ باندی نبودم با استناد به حرف امام حسین (ع) اگر دین ندارید آزاده باشید.

روزی که مردم با عینک دودی گران،بالا سر سرجنازه‌ام نیا

در ادامه سحر ذکریا با انتشار پستی دیگر از حمله صفحات فیک به وی پرده برداشت و نوشت:

اینم کسانی که به قول خودشون از آقای مدیری دفاع میکنند فقط پیج رو مشاهده کنید در ضمن بله ما سالها با ایشون کار کردیم جوونیمون رو گذاشتیم وقتی به ما کار نمیدادن چون تیم مدیری بودیم باید الان ازمون حمایت بشه آیا به تنهایی مهران مدیری، مهران مدیری میشد؟

روزی که مردم با عینک دودی گران،بالا سر سرجنازه‌ام نیا

شماها نمی خواد دایه عزیزتر از مادر باشید همین شماها مگه با علی دایی یادتون رفته سالها پیش چه کردین؟ با ورزشکارهای پیشکسوتمون چه کردین ؟ با بازیگرامون چه کردین شما نون به نرخ روز خورها هستید همین مهران مدیری رو هم فراموش می کنید ملت مرده پرست فراموشکار.

سحر ذکریا در جمع بازیگران زن

سحر ذکریا: مملکتی که تتلو و….. بیشترین طرفدارها رو دارن

من از مردمی که حرفم رو فهمیدن سپاسگزارم دست تک تکشون رو می بوسم ولی پیجهای فیک و اون دسته که حتی نمی دونن مغز کدوم عضو بدنشون و فقط حرف بی ربط میزنن کاری ندارم من با مردمی حرف میزنم که درک دارن سواد دارن و می فهمن من چی میگم تو مملکتی که تتلو و….. بیشترین طرفدارها رو دارن بیشتر از این نمیشه انتظار داشت باز هم از مردمم ممنونم این رو هم اضافه کنم من عقب نمی کشم خیلی حرفها برای گفتن دارم ۲۷ سال زندگیم تو این حرفه بوده پس حرف بی ربط نزنید بلاک میشید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=204225

ثبت نظر

-