ستاره اسپانیایی السد ، مزاحم اصلی پرسپولیسی‌ها

  • کد خبر : 204094
  • 06 مهر 1399 - 11:16
ستاره اسپانیایی السد ، مزاحم اصلی پرسپولیسی‌ها

 

 

ستاره اسپانیایی السد ، مزاحم اصلی پرسپولیسی‌هابه گزارش نیوز، ( ستاره اسپانیایی السد ، مزاحم اصلی پرسپولیسی‌ها ) امروز ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه المدینه التعلیمیه دوحه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد می رود.

نشریه «الرایه» قطر در گزارشی به نقش کلیدی سانتی کاسورلا، ستاره اسپانیایی السد در دیدار با پرسپولیس پرداخت و نوشت: سانتی کاسورلا در بازی حساس امروز با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نقشی کلیدی دارد. این بازیکن باید رابط خط میانی با خط حمله و بهترین عملکرد را داشته باشد.

کاسورلا می تواند با استقاده از تجربه خوبش در خط میانی کمک زیادی را به خط حمله السد یعنی به بغداد بونجاح و اکرم عفیف کند. او تا اینجای رقابت ها بهترین پاسور بوده و باید در این بازی مهم به نحو احسن وظیفه اش را انجام دهد.

Santi Cazorla, 2012-08-18 (cropped).jpg

سانتیاگو “سانتی” کازورلا گونزالس (اسپانیایی: Santiago “Santi” Cazorla González‎؛ زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۴) هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه السد است. او موفق شد به همراه تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان رقابتهای یورو ۲۰۰۸ شود.

همچنین سانتی کازورلا در جریان نقل و انتقلات تابستانی سال ۲۰۲۰ به السد پیوست.

سانتی در یانرا استان آستوریاس اسپانیا به دنیا آمد. او در ۷ اوت ۲۰۱۲ با یک قرارداد بلند مدت به باشگاه فوتبال آرسنال پیوست.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

گزارشگر دیدار پرسپولیس و السد مشخص شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=204094

ثبت نظر

-