دعای مادر عیسی آل‌کثیر برای پیروزی پرسپولیس + عکس

  • کد خبر : 202373
  • 05 مهر 1399 - 8:51
دعای مادر عیسی آل‌کثیر برای پیروزی پرسپولیس + عکس

 

 

نیوز: تصویری زیبا از شوق یک مادر برای موفقیت فرزندش در میدان مسابقه را می بینید.

 

عیسی آل کثیر بهترین زمان را برای گلزنی برای پرسپولیس انتخاب کرد. جایی که سرخ‌ها نیاز به پیروزی برای صعود داشتند و گل شجاع در همان ابتدای بازی این مسیر را هموار کرد تا شرایط برای گل‌های بیشتر فراهم شود.

عیسی آل کثیر بهترین زمان را برای گلزنی برای پرسپولیس انتخاب کرد

آل کثیر که بعد از نمایش موفق در اولین بازی، برابر التعاون در جدال برگشت نیز موفق به کسب پنالتی برای این تیم شده بود، جدال با الدحیل را در شرایطی به پایان رساند که پیش از بازی با مصدومیت انگشت پا مواجه شده بود. او اما در بازی با الشارجه با انگیزه ثبت اولین گل با پیراهن پرسپولیس پا به زمین گذاشت و روی ارسال دیدنی بشار رسن بهترین عملکرد را در نشانه دروازه حریف به جا گذاشت تا دعای مادرش نیز اینچنین مستجاب شود و اولین گل خود با پیراهن سرخ را به ثمر برساند.

دعای مادرش نیز اینچنین مستجاب شود و اولین گل خود با پیراهن سرخ را به ثمر برساند

آل کثیر که در نیم فصل نیز قرار بود راهی پرسپولیس شود، با منتفی شدن این انتقال تا پایان فصل انتظار کشید و در نهایت پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا جواز حضور در این تیم را کسب کرد. جایی که او قرار است جانشین گلزنانی همچون مهدی طارمی و علی علیپور شود و یحیی گل محمدی روی نمایش موفق او برای گلزنی حسابی ویژه باز کرده است. این اولین گل آل کثیر با پیراهن پرسپولیس و البته اولین گل بین المللی او نیز بود. آیا او قادر خواهد بود با تداوم آن یک اتفاق ویژه برای پرسپولیس را نزدیک کند؟

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=202373

ثبت نظر

-