سرمقاله| پرسپولیس درست انتخاب کرده بود

  • کد خبر : 202367
  • 05 مهر 1399 - 8:46
سرمقاله| پرسپولیس درست انتخاب کرده بود

به گزارش نیوز، برای پی بردن به اهمیت کار بزرگ پرسپولیس باید یادآوری کنیم که شارجه ۱۰ گل به الدحیل و التعاون (که صعود کرد) زده بود و سه برزیلی خطرناک در فاز هجومی داشت، اما پرسپولیس در همه خطوط آن‌قدر خوب کار کرد که بعد از سوت پایان مسابقه اماراتی‌ها خوشحال بودند که بازی تمام شده است.

برد پرسپولیس خیلی مهم بود، اما از آن مهم‌تر به بلوغ رسیدن بازی حامد لک، احسان پهلوان و… در بازی با شارجه بود. بعد از باخت پرسپولیس به الدحیل نوشتیم که این تیم مهدی ترابی ندارد و جای خالی این بازیکن مؤثر پر نشده است که البته برای بازی با الدحیل حرف درستی بود، اما حداقل مقابل شارجه احسان پهلوان کاری کرد که کمتر کسی به یاد ترابی بیفتد. حرکت او روی گل اول فوق‌العاده بود و روی گل سوم هم پاس زیبایی داد تا خبر از تولد یک بازیکن بااستعداد در پرسپولیس بدهد. به هر حال بازی در تیمی، چون ذوب‌آهن خیلی با بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال فرق می‌کند. مرتضی تبریزی هم در ذوب‌آهن ستاره بود، اما در استقلال نتوانست موفق شود همان‌طور که پیش از او بختیار رحمانی موفق نشد. پهلوان، اما دو، سه بازی بیشتر زمان نمی‌خواست تا ثابت کند چه بازیکن بااستعدادی است؛ بازیکنی که البته امیدواریم همین روند را ادامه بدهد و به قول معروف درگیر حاشیه‌ها نشود.

در درون دروازه پرسپولیس هم حامد لک ثابت کرد معیار‌های قرار گرفتن در چهارچوب دروازه یک تیم بزرگ را دارد. لک را بیشتر با حاشیه‌هایش می‌شناختیم تا توان فنی‌اش، اما او در همین چند بازی و به خصوص مقابل شارجه امارات نشان داد که انتخاب پرسپولیس غلط نبوده است. ما فقط نمی‌دانیم با وجود خرید‌های خوبی مثل لک و پهلوان چرا گل‌محمدی باز هم از خرید‌های باشگاه دلخور بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=202367

ثبت نظر

-