شیری: به انجام دادن غیرممکن‌ها عادت کرده‌ایم

  • کد خبر : 202211
  • 05 مهر 1399 - 2:55
شیری: به انجام دادن غیرممکن‌ها عادت کرده‌ایم

به گزارش نیوز، مهدی شیری پیش از سفر خود به قطر برای اضافه شدن به تیم پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر برخی مسائل سعی کردم تا آرامش تیم قبل از بازی‌های حساس به هم نخورد، اما مصدومیت کوچکی در همسترینگ خود داشتم که پزشک تیم هم به آن اشاره کرد. اکنون هم آماده هستم و امیدوارم با سفر به قطر بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی درباره احتمال حضورش مقابل السد توضیح داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم کنار بچه‌ها باشم. خیلی خوشحالم که نزد آن‌ها می‌روم.

دفاع راست پرسپولیس درباره عملکرد سیامک نعمتی که در بازی‌های لیگ قهرمانان گفت: وی بازیکن خوب و ارزنده‌ای است. تمام بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند و به همگی خسته نباشید می‌گویم. هر سه روز یک بار بازی کردن خیلی سخت است، اما خدا را شکر تاکنون خیلی خوب نتیجه گرفته اند. تیم ما همیشه سختکوش و سرسخت بوده و امیدوارم از لیگ قهرمانان سربلند بیرون بیاییم.

شیری درباره برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل شارجه عنوان کرد: این نتایج قبلا هم سابقه داشته و پرسپولیس به انجام دادن کار‌های خیلی بزرگ و غیرممکن عادت کرده است. خدا را شکر می‌کنم تیم‌مان روز به روز بهتر می‌شود و به بلوغ تاکتیکی می‌رسد. انشاءالله همین روند را ادامه بدهد.

وی درباره احتمال برتری پرسپولیس مقابل السد و شانس این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان گفت: چراکه نه. همه می‌دانیم تیم‌های عربی امکانات سخت افزاری خیلی خوبی دارند و با پول‌های خوبی که خرج می‌کنند، بازیکنان گرانقیمتی می‌خرند. این مسائل کار ما را سخت می‌کند، اما تیم بودن پرسپولیس از همه مهم‌تر است و تاکنون خوب نتیجه گرفته ایم.

مدافع پرسپولیس درباره میزان آمادگی اش پاسخ داد: بعد از مصدومیت به آمادگی نسبی رسیده ام. اکنون می‌توانم کنار تیم تمرین کنم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند در خدمت هستم.

شیری درباره پیام خود برای هواداران گفت: از صمیم قلب می‌خواهم تیم را دعا کنند. به نمایندگی از هواداران به قطر می‌روم تا کنار پرسپولیس باشم. امیدوارم پرسپولیس بتواند امسال کار خیلی بزرگی انجام بدهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=202211

ثبت نظر

-