تصاویر| جراحت دلخراش امیرحسین صادقی در تصادف رانندگی

  • کد خبر : 202067
  • 04 مهر 1399 - 20:35
تصاویر| جراحت دلخراش امیرحسین صادقی در تصادف رانندگی

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، امیرحسین صادقی ( جراحت دلخراش امیرحسین صادقی ) مدافع پیشین استقلال، در پی سانحه شدید رانندگی از ناحیه سر، گردن و دست دچار جراحت و آسیب شده و فردا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

آرش برهانی با تأیید این خبر اعلام کرد بر اثر این تصادف انگشتان دست چپ او دچار جراحت شدید شده و او صبح فردا مورد عمل پیوند قرار خواهد گرفت.

وبسایت خبری نیوز برای این پیشکسوت فوتبال آرزوی سلامتی و بهبودی می نماید.

 

عکس| جراحت شدید کاپیتان استقلال پس از تصادف

خبر مرتیط:

عکس| آرزوی سلامتی برای امیرحسین صادقی

 

تصاویر| تصادف شدید امیرحسین صادقی در تصادف رانندگی

 

زندگی ورزشی امیر حسین صادقی

فوتبالش را در تیم تخت جمشید با مربیگری مجید مالمیر در دسته دوم جوانان تهران شروع کرد و به مدت ۲ سال در این تیم بود، در سال ۱۳۷۵ به تیم جوانان شاهین تهران پیوست. در سال ۱۳۷۷ به تیم مقاومت تهران با مربیگری محسن آقازاده، بابا رضی و نقوی جهت گذراندن خدمت سربازی پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در تیم‌های امید و بزرگسالان مقاومت بازی کرد در سال ۱۳۷۹ و با دید صمد مرفاوی به امیدهای استقلال دعوت شد و در سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کرد.

بیوگرافی امیرحسین صادقی + تصاویر امیر حسین صادقی

امیر حسین صادقی پس از چندین سال عضویت در باشگاه استقلال تهران، در فصل ۸۷–۸۸ به باشگاه مس کرمان پیوست اما دوباره به تیم استقلال بازگشت. در لیگ یازدهم وی به تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست و بعد از یک فصل حضور در این تیم در لیگ دوازدهم بار دیگر به استقلال برگشت. وی در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی در مربیگری کنفدراسیون آسیا شرکت کرد.

در جریان اردوی تیم ملی امید که محمد مایلی کهن سر مربی وقت آن تیم بود امیر حسین صادقی به همراه میثم سلیمانی بازیکن وقت فولاد خوزستان به دلیل بازی تخته نرد توسط سر مربی از اردوی تیم ملی اخراج شدند.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

نامجومطلق: سه بازیکن مهم؟ نه ۲۵ نفر خیلی مهم داریم

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=202067

ثبت نظر

-