انهدام باند سارقان مامور نما با ۷۰ فقره اخاذی / پلیس البرز فاش کرد

  • کد خبر : 200741
  • 03 مهر 1399 - 13:10

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای ۵ نفره باند سارقان مامور نما با اعتراف به ۷۰ فقره اخاذی از شهروندان توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش نیوز ،  سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودرو‌های مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودرو‌های مال باختگان، خود را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه این که به کارت بانکی آن‌ها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آن‌ها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می‌شدند.

بازداشت سارقان مامورنما در البرز

سرهنگ نادربیگی با بیان این که سارقان پس از دریافت کارت‌های بانکی مال باختگان، بلافاصله وجوه آن‌ها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می‌کردند، گفت: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی کرده و با مراجعه به مخفیگاه شان، نامبردگان را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت عابر بانک و طلاجات کشف شد، افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت به شیوه اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که با تلاش کارآگاهان همه مال باختگان پرونده شناسایی شده اند، گفت: پس از تکمیل پرونده سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200741

ثبت نظر

-