پایان زورگویی های ۹ گنده لات در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 200676
  • 03 مهر 1399 - 12:16
پایان زورگویی های ۹ گنده لات در سیستان و بلوچستان

 

نیوز: به گزارش نیوز، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس ۹ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در سطح استان دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف شد.

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس فارس در زاهدان اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۹نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان های “زاهدان”، “ایرانشهر” ،”سراوان”،”چابهار” و “خاش” با هماهنگی قضائی در عملیات های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در این رابطه علاوه بر کشف ۲ دستگاه خودرو ی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۰دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری وجه نقد، یک قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری به همراه تعدادی سلاح سردکشف شد

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی. های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت. مسلحانه منزل، یک فقره سرقت مسلحانه. خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۳ فقره. سرقت مسلحانه تلفن همراه،۴ فقره. سرقت به عنف منزل، ۲ فقره سرقت به عنف خودرو. و ۵ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات. از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی. خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان. بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت. اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن. و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی. شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد. و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200676

ثبت نظر

-