امنیت پایدار مرزهای کشور به لطف هم افزایی ارتش و سپاه

  • کد خبر : 200297
  • 03 مهر 1399 - 9:10
امنیت پایدار مرزهای کشور به لطف هم افزایی ارتش و سپاه

 

سپاه و ارتش در کنار مرزبانی امنیت پایدار مرزها را دنبال می کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش نیوز، ( امنیت پایدار مرزهای کشور به لطف هم افزایی ارتش و سپاه ) امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس گفت: هم افزایی و هماهنگی در مجموعه ارتش و نیز تعامل امید آفرین و دشمن شکن ارتش و سپاه پاسداران انسجام، اقتدار و امنیت پایداری را در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی به وجود آورده است. 

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: امروز سپاه از ارکان مهم و تاثیر گذار تامین و حفظ امنیت در کشور است و علاوه بر حضور موثر و فعال در این حوزه حیاتی، در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام مقدس اسلامی و مردم، منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه بوده است.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتش و سپاه در ماهیت خود که همانا ایثار برای مردم و حفاظت از انقلاب مردمی اسلامی است با یکدیگر برادرند. در حالی که هر دو از ماهیت یکسانی برخوردارند و بعضاً ماموریت‌های متفاوتی را به عهده می‌گیرند، اما به معنای واقعی کلمه با یکدیگر برادرند و بر سر «ارزش» مجموعه‌ی این ماموریت‌ها با یکدیگر متفق هستند.

امیر سرتیپ رودباری خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق داد امروز با حضور در دانشگاه خوش نام امام حسین بتوانیم تعاملات و هم افزایی جهت پیشبرد اهداف علمی فی مابین دو دانشگاه علمی ارتش و سپاه داشته باشیم. ( امنیت پایدار مرزهای کشور به لطف هم افزایی ارتش )

اخبار نیوز را دنبال کنید …

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200297

ثبت نظر

-