گزینه‌های موجود روی میز اوله؛ جانشینان ویکتور لیندلف

  • کد خبر : 200099
  • 03 مهر 1399 - 5:19
گزینه‌های موجود روی میز اوله؛ جانشینان ویکتور لیندلف

گزینه‌های موجود روی میز اوله؛ جانشینان ویکتور لیندلف

نیوز/ علیرضا روش؛ در بازی مقابل کریستال پالاس با اشتباهات مکرر خود روی اعصاب تیم و هواداران با هم رفت. ویکتور لیندلف روزی که به یونایتد آمد قرار بود جای نمانیا ویدیچ را پر کند، اما اکنون باشگاه را به صرافت استفاده از یک مدافع جایگزین انداخته است.

تدن منگی
این بازیکن ۱۸ ساله می‌تواند جزو پروژه بلندمدت باشگاه باشد. تدن منگی در آکادمی یونایتد رشد کرده است. او سال گذشته به واسطه عملکرد خوبش به تیم زیر ۲۳ ساله‌ها رفت. موفقیت در آن تیم هم باعث شد وارد تیم اصلی شود. تدن در بازی با آستانه قزاقستان در لیگ اروپا حتی روی نیمکت یونایتد هم نشست، اما به بازی گرفته نشد. او ماه گذشته با پیراهن شماره ۴۳ اولین بازی اش را برای یونایتد مقابل لاسک در لیگ اروپا انجام داد تا نشان دهد، می‌توان رویش حساب باز کرد.

اکسل توآنزبه
این مدافع انگلیسی مثل منگی محصول آکادمی باشگاه است. اکسل توآنزبه فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را به طور قرضی در استون‌ویلا بازی کرد و پس از کسب تجربه به یونایتد بازگشت. خیلی‌ها فکر می‌کردند با حضور اکسل دیگر لیندلف نیمکت‌نشین خواهد شد. اتفاقی که نیفتاد، چون با مصدومیت‌های متعدد پارسال فقط ۵ بازی آن هم خارج از لیگ برتر به توآنزبه رسید. حالا او امیدوار است یک‌بار دیگر از اوله رأی اعتماد بگیرد.

کریس اسمالینگ
از منچستریونایتد به رم رفت تا کمک حال تیم ایتالیایی باشد. کریس اسمالینگ توانست به خوبی خط دفاع جالوروسی را سامان دهد و موردتوجه هواداران قرار بگیرد. این قرارداد قرضی، اما هر زمان که یونایتد بخواهد به اتمام خواهد رسید. اسمالینگ با تجربه‌ای که دارد می‌تواند در شرایط حساس به خط دفاعی منچستر کمک کند و از هر لحاظ مثمرثمر واقع شود.

اریک بایی
این مدافع ساحل عاجی هم روز خوب با یونایتد داشته و هم روز تاریک و بد را سپری کرده است. درست همان چیزی که باعث می‌شود سرمربی تیم از تکیه کردن به او واهمه داشته باشد. اریک بایی یا آنقدر مؤثر و باثبات ظاهر می‌شود و یا اینکه پر اشتباه و خطرناک بازی می‌کند. اگر اریک مورد اول را داشته باشد، می‌تواند جای لیندلف را پر کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200099

ثبت نظر

-