تصمیمات ناگهانی وزارت نیرو مانع تاسیس گلخانه صیفی جات شد

  • کد خبر : 199375
  • 02 مهر 1399 - 16:16
تصمیمات ناگهانی وزارت نیرو مانع تاسیس گلخانه صیفی جات شد
به گزارش نیوز،

فوزیه عزیزی یک زن سرپرست خانوار است که تصمیم دارد کارآفرینی کند اما به دلیل دستور وزارت نیرو به شرکت­ مهندسی آب و فاضلاب کشور، نمی ­تواند فعالیت خود را آغاز کند.

این بانوی کارآفرین گفت: قصد تاسیس گلخانه­ صیفی جات در یکی از روستاهای تابعه­  شهرستان سرپل ذهاب را دارم که هم اکنون  به دلیل دستور یک شب وزارت نیرو، در تأمین آب مورد نیاز این طرح به مشکل برخورده­ام.

عزیزی ادامه داد: اداره­ جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب قبل از صدور مجوز، از اداره­ آبفای روستایی شهرستان به میزان تأمین ۶۰۰ متر مکعب در سال تایید گرفته است.

تصمیمات ناگهانی مدیران بلای جان گلخانه داران + سند

تصویر تاییدیه شرکت آبفا استان کرمانشاه

وی افزود: مدت شش ماه است مدیر کل آبفا استان کرمانشاه از تایید پرونده تأمین آب طرح به دلیل دستور وزارت نیرو مبنی بر عدم تخصیص آب  شهری برای استفاده در واحدهای تولیدی، خودداری می­ کند.

این کارآفرین از مسئولان وزارت نیرو درخواست کرد: امیدوارم با توجه به اینکه این طرح جزء کسب­ و­ کارهای خانگی و توسعه­ اشتغال روستایی است، هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند چرا که به دستور نظام مهندسی چون هنوز تأمین آب انجام نشده و کارشناس این اداره طرح را تأیید نکرده است، حتی نمی­ توانیم سازه­ اولیه را بنا کنیم.

تصمیمات ناگهانی مانع تاسیس گلخانه صیفی جات شد

ماده­ ۴ قانون مدنی می­ گوید: «اثر قانون نسبت به آتیه است و قانون نسبت به ما قبل خود اثر ‌ندارد» و این یعنی تولیدکنندگان و سرمایه­ گذارانی مثل فوزیه عزیزی که درخواستشان قبل از ابلاغ قانون، بخشنامه، آیین نامه و یا هرگونه دستوری که جنبه­  اجرایی داشته باشد، تأیید شده است، نباید مورد این­گونه برخورد‌های ناعادلانه قرار بگیرند.

بخشنامه

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=199375

ثبت نظر

-