خودکشی دختر جوان از پل گلستان

  • کد خبر : 198967
  • 02 مهر 1399 - 10:31
خودکشی دختر جوان از پل گلستان
اقدام به خودکشی دختر 16 ساله از روی پل چمران/ مردی که فرشته نجات شد |  خبرگزاری ایلنا

خودکشی دختر جوان از پل گلستان

 نیوز به گزارش نیوز، (  خودکشی دختر جوان از پل گلستان )دختر جوان که خود را به قصد خودکشی از پل ورودی شهر گلستان به پایین پرت کرده بود، زنده ماند.

تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدوم حادثه را به بیمارستان شهرستان بهارستان منتقل کردند.

ریشه های خودکشی چیست؟

دلایل خودکشی در زمین با مغرب زمین به کلی متفاوت است. به طور مثال، در زمین و در ایران اولین اختلالی ک هباعث خودکشی می شود، اختلال سازشی است. یعنی اتفاقی در زندگی فرد می افتد و او چند ماهی استرس دارد و به دلیل فشار این استرس اقدام به خودکشی می کند. در صورتی که در مغرب زمین علت اصلی خودکشی افسردگی است که به نوعی بیماری جدی تری است.

آمار خودکشی در زنان متاهل بیشتر از زنان مجرد است

زنان متاهل بیشتر از زنان مجرد خودکشی می کنند و بیشتر آنها به دلیل مشکلاتی که در زندگی خانوادگی شان و نارضایتی ای که از زندگی مشترک دارند و سختی روند طلاق به دلایل مادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتر از زنان مجرد دست به خودکشی می زنند.

آمار خودکشی در مردان مجرد بیشتر از مردان متاهل است

خودکشی در مردان مجرد که کار ندارند بیشتر دیده می شود، اما فراموش نکنیم خودکشی تنها به یک دلیل انجام نمی شود و همیشه چندعاملی است و دلایل زیادی فرد را به سمت اقدام به این کار می برد اما اتفاقی مثل شکست مالی، عاطفی، تحصیلی، فقدان و… در نهایت باعث می شود فرد این کار را انجام بدهد و اشتباه است که ما فقط اتفاق آخر را ببینیم.

با ما اخبار نیوز را دنبال کنید.

خودکشی یک جوان دیگر پس از ناکامی در کنکور

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=198967

ثبت نظر

-