بازیکن خارجی نه، اما بازیکن باکیفیت می‌گیریم

  • کد خبر : 198279
  • 01 مهر 1399 - 18:20
بازیکن خارجی نه، اما بازیکن باکیفیت می‌گیریم

به گزارش نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور لیست بازیکنان مورد نظرش را به این باشگاه داده تا برای جذب آن‌ها اقدام شود.

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در این باره گفت: «بعد از عقد قرارداد با منصوریان لیستی از این مربی نگرفتیم. در ابتدا فهرست بازیکنان فصل پیش خود را به منصوریان دادیم تا وضعیت این بازیکنان را مشخص کرده و بعد از آن بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کند تا اقدامات لازم را انجام بدهیم. در بعضی پست‌ها بازیکن نداریم و در برخی از خطوط با ترافیک بازیکن مواجه هستیم و تعادل بین پست‌ها را باید منصوریان ایجاد کند تا بتوانیم در ۳ جام به رقابت با حریفان خود بپردازیم. منصوریان چند بازیکن به ما معرفی کرده که باشگاه در حال مذاکره با این بازیکنان است.»

سهرابی با تأکید بر اینکه بازیکن خارجی نمی‌توانند بگیرند، ادامه داد: «همچنین ما در این فصل از جذب بازیکن خارجی محروم هستیم، اما هواداران بدانند که بازیکنان با کیفیتی جذب می‌کنیم. البته این موضوع کمی سخت است که بتوانیم بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم. تیم ما در جام حذفی شرکت کرد به همین علت بازی‌های ما ۱۵ روز دیرتر از بقیه تیم‌ها تمام شد و بعد از آن به تیم استراحت دادیم و تمرینات را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=198279

ثبت نظر

-