پیش‌بینی ۵ کارشناس از وضعیت امروز بورس تهران

  • کد خبر : 197363
  • 01 مهر 1399 - 6:37
پیش‌بینی ۵ کارشناس از وضعیت امروز بورس تهران

 

 

پیش‌بینی 5 کارشناس از وضعیت امروز بورس تهران

به گزارش نیوز از ۵ کارشناسی که در این نظرخواهی شرکت‌کرده‌اند، ( پیش‌بینی ۵ کارشناس از وضعیت امروز بورس تهران )۳ نفر معتقد به تداوم ریزش شاخص بورس پایتخت هستند، یک تحلیل‌گر ثبات را برای آن پیش‌بینی می‌کند و یک چهره نیز امروز را روزی خوب برای بورس می‌داند.

معتقدان به تداوم روند هفته جاری بورس تهران تاکید می‌کنند، ابهامات در پیامدهای تحریم‌های جدید ایالات‌متحده و فعال‌سازی مکانیزم ماشه یکی از عوامل التهاب‌آفرین بورس تهران است و همین امر سبب می‌شود که بازیگران  بورس بسیارمحافظه‌کارانه عمل کنند. در مقابل این تحلیل، معتقدان به روز خوب بورس تهران در اول مهرماه،انتشار گزارش‌های ماهانه شرکت‌های صادرات محوربه ویژه با توجه به حذف الزام ارائه دلار حاصل از صادرات در بازار نیما را از انگیزه‌های مناسب برای گرم شدن صف خرید سهام در بورس ارزیابی می‌کنند.

پیش‌بینی بورس اول مهر 99

پیش‌بینی ۵ کارشناس از وضعیت امروز بورس تهران

به گزارش تجارت‌نیوز، با انتشار اخبار ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه از سوی آمریکا شاخص کل بازار سهام افت زیادی داشته اما آیا دلیل ریزش بازار فعال شدن مکانیسم ماشه است؟

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلایل افت شاخص کل بازار سهام بیان کرد: ریزش شاخص بازار سهام می‌تواند سه دلیل داشته باشد که اولی و محتمل‌ترین آنها ادعای فعال شدن مکانیسم ماشه، دومی عرضه اولیه وسپهر و سومی عدم وجود هیچ انگیزه‌ای و هدفی در بازار سهام باشد.

وی در رابطه با روند بازار گفت: برآورد من این است که شاخص کل بازار بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد و این وضعیت تا یک ماه دیگر ادامه‌دار خواهد بود.

او تصریح کرد: جو هیجانی بازار سهام باید تخلیه شود و این موضوع برای بازگشت اعتماد و به تبع آن بازگشت بازار الزامی است.

خبری دیگر …

پیش‌بینی بورس از چهار دوربین

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=197363

ثبت نظر

-