کریمی: خدا را خوش نمی‌آید که من برنگردم!

  • کد خبر : 194824
  • 30 شهریور 1399 - 11:13
کریمی: خدا را خوش نمی‌آید که من برنگردم!

 

 

به گزارش نیوز، ( کریمی: خدا را خوش نمی‌آید که من برنگردم! ) محسن کریمی وینگر استقلال معتقد است بیشتر از آنکه شرایط بدنی او باعث مصدومیتش شود، درگیری ذهنی دلیل مصدومیتهایش بوده است.

او گفته: ما برای همه فوتبالیست‌ها پیش آمده که در یک مقطعی که اصلا فکرش را نمی‌کنند و خیلی آماده هستند به‌یکباره آسیب می‌بینند و من هم همین‌طور شدم و پیش خود فکر می‌کردم الان که بدنم آماده است چرا باید مصدوم شوم و چرا باید ناگهان این اتفاقات بیفتد. این ذهنیت به من یک استرس بزرگ وارد می‌کرد که نکند دوباره مصدوم شوم و این اتفاق می‌افتاد.

کریمی علیرغم مصدومیت‌های متعددش، به آینده ورزشی‌اش امید زیادی دارد: خدا را خوش نمی‌آید که من برنگردم و حقم را نگیرم! من جوان هستم و حالا حالا‌ها جای کار دارم و هنوز مانده تا در فوتبال کار در بیاورم.

اینکه او در استقلال به حقش خواهد رسید یا نه، سوال دیگری است که کریمی به آن پاسخ داده است: حالا هرچه قسمت من باشد، همان خواهد شد. استقلال که خانه خودمان است و من همه‌جوره و قلبا این تیم را دوست دارم. داروندارم را از استقلال می‌بینم. من خودم را عضو این باشگاه می‌دانم و هرچیزی از زندگی دارم، از استقلال است. هرگز یادم نمی‌رود خدا را خوش نمی‌آید که چه در این تیم باشم و چه نباشم هرچه دارم از این تیم و هوادارانش است.

اخبار نیوز را دنبال  کنید …

بنیوزری یک مدیرعامل شکست خورده در نامه ای به فدراسیون فوتبال

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=194824

ثبت نظر

-