پیرلو: من در تیمم کلی قهرمان دارم

  • کد خبر : 194323
  • 30 شهریور 1399 - 1:18
پیرلو: من در تیمم کلی قهرمان دارم

پیرلو: من در تیمم کلی قهرمان دارم

به گزارش نیوز، آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در نخستین نشست خبری خود پیش از بازی برابر سامپدوریا در هفته اول فصل جدید سری‌آ گفت: من ایده‌های خودم را دارم و ساری ایده‌های خودش را داشت. در برخی شرایط خاص ممکن است ایده‌های تاکتیکی ما شبیه به هم باشید. من هم مانند او می‌خواهم که تیمم بازی را کنترل کند و فوتبالی هجومی ارائه کند. پس مفاهیم اصلی تاکتیکی بازی یوونتوس همان چیز‌هایی است که فصل گذشته بود.

وی افزود: برابر سامپدوریا کار سختی خواهیم داشت، چون می‌دانیم که کلودیو رانیری مربی بسیار سطح بالایی است و این را در دوران مربیگری‌اش هم ثابت کرده است. هدف ما این است که بین خطوط بازیکنان حریف فضای خالی پیدا کنیم اگرچه انتظار ندارم که فضا‌های زیادی برای حمله به دروازه حریف پیدا کنیم. در عین حال باید حواس‌مان به ضدحملات خطرناک حریف هم باشد. کریستیانو رونالدو و دژان کولوسفسکی به نوبت نقش مهاجم را ایفا خواهند کرد و باید حواس‌شان به حرکات یکدیگر باشد. هافبک‌های تیم نیز باید آن‌ها را به حمله ترغیب کنند.

پیرلو ادامه داد: مهمترین چیز هم برای من همین است که بازیکنانم احساس خوبی داشته باشند. ما برای بازی فردا به اندازه کافی بازیکن داریم. باید دید که چه کسی می‌تواند جای الکس ساندرو را پر کند. درباره پائولو دیبالا و ماتایس دی‌لیخت هم که از قبل می‌دانستیم به این بازی نمی‌رسید. من درباره این بازی شک و تردید ندارم و به چیز‌هایی که قطعی است فکر می‌کنم. من در تیمم کلی قهرمان دارم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=194323

ثبت نظر

-