تصاویر از شاسی بلند فوق لوکسی که به زودی به بازار می آید

  • کد خبر : 193902
  • 29 شهریور 1399 - 17:43
تصاویر از شاسی بلند فوق لوکسی که به زودی به بازار می آید

به گزارش نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ‌شاسی بلندهای لوکس و لاکچری در دنیا کم نیستند اما مرسدس میباخ ۶۰۰  GLS، خودرو فوق العاده لوکس معروف را به بازار می‌آورد تا با مارک‌هایی مانند بنتلی و رولز رویس نبرد کند. GLS۶۰۰ با ویژگی‌های فانتزی بارگذاری شده است و نمای بیرونی خوش تیپ، اما پر زرق و برق آن هیچ تردیدی درباره میزان ثروت یا تجمل گرایی افراد مشهور در داخل نخواهد گذاشت.

نسخه Maybach از کلاس GLS فقط دو ردیف صندلی به جای سه صندلی ارائه می‌دهد. تولید این شاسی بلند  جدید کلاس GLS مدتی است که در دست کار است و با فروش در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، این مجموعه خودرو فوق العاده لوکس خواهد بود.

 به نظر می‌رسد مرسدس میباخ در حال استاندارد سازی بیشتر موارد از جمله حالت رانندگی نیمه مستقل، روکش چرم ناپا و تزئینات داخلی و خارجی خوش تیپ است. درباره بسته‌های موجود و لوازم جانبی GLS۶۰۰ که نزدیک به تاریخ فروش آن است اطلاعات بیشتری خواهیم گرفت.

جزئیات از لوکس زرق و برق دار مرسدس میباخ GLS 600

موتور، انتقال قدرت و عملکرد:

مرسدس میباخ جدید V-۸ توربوشارژ دوقلو ، ۵۵۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و می‌تواند شاسی بلند بزرگ لوکس را در ۴.۸ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل در ساعت تحریک کند. اگر سرعت این خودرو برای رانندگی کافی نیست، مرسدس-AMG GLS۶۳ را بررسی کنید که نسخه ۶۰۳ اسب بخار این پیشرانه را ارائه می‌دهد و ادعای ۴.۱ ثانیه تا ۶۰ مایل در ساعت را دارد.

در GLS۶۰۰ انتظار یک سواری نرم و یک کابین فوق العاده آرام را داریم. سیستم تعلیق بادی استاندارد است و از یک حالت بهره می‌برد که گفته می‌شود همه به جز ناهمواری‌های جاده را رد می‌کند.

جزئیات از لوکس زرق و برق دار مرسدس میباخ GLS 600

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی

ارقام مربوط به صرفه جویی در مصرف سوخت توسط EPA یا مرسدس میباخ منتشر نشده است، اما مطمئن هستیم که هزینه کنندگانی که GLS۶۰۰ را در برابر خودرو‌های بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان خرید می‌کنند، زیاد نخواهند بود و بیش از حد در مورد بهره وری سوخت کنجکاو نیستند.

صندلی های عقب Maybach GLS۶۰۰ فقط در ۲ ردیف ارائه می‌ شوند که هر ۲، عملکرد گرما و ماساژ را ارائه می‌دهند. صندلی‌های عقب با هکتار فضای پا و دو صندلی تکیه دار قابل تنظیم برقی است، سوار شدن در عقب مانند مسافرت در جذاب‌ترین کابین‌های هواپیمایی درجه یک است، یک نیمکت سه ضلعی هم ارائه شده است.

جزئیات از لوکس زرق و برق دار مرسدس میباخ GLS 600

چرم Nappa داشبورد، پانل‌های در و صندلی‌ها را می‌پوشاند، در حالی که تزئینات چوبی واقعی کلاس این خودرو را افزایش می‌دهد. پخش کننده عطر به سرنشینان کمک می‌کند واحه حسی مورد نظر خود را پس از یک روز سخت حس کنند. ظرفیت بار در اینجا به اندازه کلاس GLS عادی سخاوتمندانه نخواهد بود، زیرا صندلی‌های عقب ثابت هستند و برای جا دادن وسایل بزرگتر جمع نمی‌شوند. مرسدس میباخ می‌گوید که هنوز حدود ۱۹ فوت مکعب فضا در پشت صندلی‌های عقب وجود دارد و مجموعه‌ای زیبا از چمدان‌های سفارشی را ارائه می‌دهد.

در خصوص اطلاعات، سرگرمی و اتصال در این خودرو باید گفت که نمایشگر‌های سرگرمی ۱۲.۳ اینچی دوتایی از جدیدترین رابط نرم افزار MBUX مرسدس بنز استفاده می‌کنند و مسافران در صندلی‌های عقب دارای دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچی هستند که می‌تواند فیلم پخش کند یا سیستم صوتی را کنترل کند. سیستم صوتی Burmester در دسترس خواهد بود و دارای ۲۷ بلندگوی باورنکردنی است.

جزئیات از لوکس زرق و برق دار مرسدس میباخ GLS 600

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) GLS۶۰۰ را تحت آزمایش تصادف قرار نداده اند، اما احتمالاً هرگز آزمایش نخواهند کرد. وسایل نقلیه لوکس پرمخاطره و پر حجم، معمولاً همان تست مثلاً Toyota RAV۴ را انجام نمی‌دهند. مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته کمک راننده استاندارد است که به راننده شما در سفر‌های طولانی کمک می‌کند.

جزئیات از لوکس زرق و برق دار مرسدس میباخ GLS 600

پوشش گارانتی مرسدس میباخ کاملاً اساسی است، اما پوشش آن تا یک سال بیشتر از سیاست‌های ارائه شده با بنتلی‌های جدید ارائه می‌دهد. تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده رایگان در این فروش لحاظ نشده است، اما تعویض روغن و چرخش لاستیک هزینه دیگری است که انتظار داریم صاحبان چنین SUV گران قیمتی هنگام پرداخت هزینه خود به تنهایی مقرون به صرفه باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=193902

برچسب ها

ثبت نظر

-