برترین تولید کنندگان لوله درزدار

  • کد خبر : 193819
  • 29 شهریور 1399 - 16:37
برترین تولید کنندگان لوله درزدار

نیوز: به صورت کلی لوله ها به دو گروه دسته بندی می شوند. لوله بدون درز یا مانیسمان نوعی است که تولید آن با استفاده از شمش فولادی صورت می گیرد. پس از پیش گرم کردن با استفاده از سنبه یک حفره در مرکز آن ایجاد می شود و پس از آن به کمک ماندرل و غلتک، لوله به ابعاد مورد نظر می رسد. به دلیل عدم وجود حفره در این نوع لوله، مقاومت به خوردگی آن بسیار بالا است و از آن در محیط های خورنده استفاده می شود.

فرایند تولید لوله درزدار به گونه ای است که در ساخت آن از ورق به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. پس از خمکاری دو سر ورق را به هم جوش می دهند. جوش به عنوان یک عیب در ساختار عمل می کند و در صورتی که در محیط های خورنده قرار بگیرد خوردگی با سرعت بالا شروع شده و ادامه پیدا می کند. لوله گازی API، لوله گالوانیزه، لوله مبلی، لوله داربستی، لوله درز مستقیم و لوله اسپیرال از انواع لوله های درزدار هستند.

شرکت صنعتی سپنتا

شرکت سپنتا اولین کارخانه لوله و پروفیل در ایران است که در سال ۱۳۴۰ احداث شد. در ابتدا با تولید پروفیل توخالی فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه با تجهیز کارخانه به دستگاه ساخت لوله درزجوش، تولید لوله نیز در این مجموعه آغاز شد. تناژ تولیدی این کارخانه به ۳۰۰ هزار تن در سال رسیده است و تولید انواع لوله درزدار از جمله لوله گالوانیزه سبک و سنگین، لوله گازی، لوله مبلی و لوله شوفاژی در این مجموعه انجام می شود.

کارخانه پروفیل ساوه

کارخانجات نورد و پروفیل ساوه از سال ۱۳۵۴ با ظرفیت ۵۰۰۰۰ تن به منظور تولید پروفیل و لوله درزدار در سال شروع به کار کرد. محصولات این کارخانه شامل انواع پروفیل درب و پنجره، پروفیل صنعتی، قوطی های مربع و مستطیل، لوله گاز خانگی و آبرسانی و لوله های گاز شبکه است. با احداث خط تولید جدید و طرح های توسعه، ظرفیت تولیدی این مجموعه هم اکنون به بیش از دو میلیون تن در سال رسیده است.

شرکت لوله سازی اهواز

مجموعه لوله سازی اهواز از ۴ کارخانه تولید لوله و ۳ کارخانه پوشش دهی تشکیل شده است. تولید انواع لوله درزدار از جمله لوله های انتقال نفت و گاز از مهمترین فعالیت های این مجموعه است.

گروه صنعتی درپاد تبریز

محصولات این کارخانه شامل انواع ورق و لوله درزدار است. لوله گالوانیزه، لوله مبلی و لوله آبرسانی و صنعتی، انواع پروفیل های باز و بسته و مقاطع خاص از مقاطع تولید شده توسط این واحد صنعتی می باشد. این مجموعه با تولید بیش از یک میلیون و دویست هزار تن مقطع فولادی در سال یکی از برترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل در کشور است.

شرکت لوله سازی دقیق کاوه ایرانیان

محصول اصلی این کارخانه، لوله بدون درز است. لوله کاوه ایرانیان اولین مجموعه ای است که اقدام به تولید لوله بدون درز در ایران کرده است. در کنار تولید لوله مانیسمان، این کارخانه لوله کاندوئیت و لوله درز مخفی نیز تولید می کند. محصولات این کارخانه در صنایع انتقال مواد پالایشگاهی، خطوط گازرسانی، انتقال سیالات پرفشار، بویلرها و لوله گاز شهری کاربرد دارد.

شرکت نورد  و لوله سمنان

این واحد صنعتی از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با هدف تولید لوله درزدار، قوطی و پروفیل آغاز کرد. محصولات این کارخانه شامل انواع لوله درزدار از جمله لوله گالوانیزه، لوله سایز پائین و سایز بالا، قوطی و پروفیل و ورق گالوانیزه و رنگی می باشد.

شرکت جهان پروفیل پارس

جهان پروفیل پارس از سال ۱۳۶۱ با هدف تولید لوله درزدار مانند لوله مبلی، لوله صنعتی و داربستی، قوطی های صنعتی و ساختمانی، پروفیل درب و پنجره و نبشی و ناودانی آغاز کرد.

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

محصولات این کارخانه شامل انواع لوله و پروفیل است که به روش های سرد و گرم تولید می شوند. لوله سیاه و سفید آب، لوله گاز، لوله صنعتی، گاردریل و انواع پروفیل های درب و پنجره و باز و بسته از مقاطعی است که این کارحانه تولید می کند.

فولاد علویجه

در سال ۷۴ فاز اول این کارخانه با ظرفیت ۱۲۰۰۰ تن احداث شد. در سال ۷۷ با هدف افزایش ظرفیت، خط تولیدی تا ۴۲۰۰۰ تن راه اندازی شد و در سال ۸۵ با تجهیز و راه اندازی خط تولید جدید، ظرفیت تولیدی این مجموعه به ۲۰۰۰۰۰ تن در سال رسید. فولاد علویجه با تولید لوله صنعتی، قوطی مربع و مستطیل، پروفیل درب و پنجره و پروفیل باز از برترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل در کشور است.

بازرگانی فولاد آیرومارت تامین کننده انواع لوله درزدار و بدون درز و دیگر مقاطع فولادی است. برای اطلاع از قیمت ورق، میلگرد، لوله مانیسمان و درزدار و انواع دیگر مقاطع فولادی با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

آیرومارت1

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=193819

ثبت نظر

  1. سلام لطفا مطلبی با این خصوص که تیرآهن بال پهن برای ساختمان سازی بهتر است یا تیراهن معمولی هم مطلبی منتشر کنید.

-