دستمزد نجومی نوید محمدزاده سوژه شد

  • کد خبر : 191384
  • 12 تیر 1400 - 14:10
دستمزد نجومی نوید محمدزاده سوژه شد

نیوز: درآمد نوید محمدزاده، دستمزد نجومی نوید محمدزاده سوژه فضای مجازی شد ، امروز خبر تکان دهنده ای از دستمزد نوید محمدزاده در برنامه اینترنتی هم رفیق منتشر شد.ن وید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵بازیگر ایرانی است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

>>>بیشتر بخوانید:

عکس/ دستمزد نجومی نوید محمدزاده فاش شد

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=191384

ثبت نظر

-