حمایت قاطع رئیس شورای تامین از نیروی انتظامی خوزستان

  • کد خبر : 191327
  • 27 شهریور 1399 - 10:44
حمایت قاطع رئیس شورای تامین از نیروی انتظامی خوزستان

به گزارش نیوز، “غلامرضا شریعتی” در این باره اظهار داشت: مسئولیت تامین امنیت داخلی، نظم امور شهری طبق قانون در مرحله اول برعهده نیروی انتظامی است و ناجا از ابتدای انقلاب تاکنون بحمدلله این وظیفه را با برنامه ریزی و هدف گزاری مناسب در این مدت طولانی انجام داده است.

وی افزود: نیروی انتظامی اقدامات موثری در حوزه های مختلف داشته که بر هیچ کس پوشیده نیست و طی این سال ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در عین حال تنوع در حوزه های اجتماعی، امنیتی و انتظامی، جرایم نیز متنوع تر و عملکرد ناجا نیز گسترده تر و سخت تر از گذشته شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بحمدلله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به خصوص استان خوزستان همیشه در این زمینه پیشرو و در مبارزه با حرایم مختلف، ایجاد نظم و امنیت و کنترل ناامنی پیشگام بوده و اقدامات بسیار موثری انجام داده اند.

شریعتی با تاکید براینکه نیروی انتظامی متناسب با شرایط روز خود را مجهز و تلاش کرده که نظم، امنیت و انتظام قوام خاصی را در استان داشته باشد، تصریح کرد: علی رغم اینکه دشمنان سعی بر خدشه دار کردن نظم و احساس امنیت دارند، نیروی انتظامی با کمک سایر نیروهای امنیتی و نظامی استان تلاش بر مدارا و در کنار مردم بودن، در عین حال قاطعانه با اشرار و اراذل و اوباش برخورد می کنند.

وی گفت: فرمانده انتظامی استان خوزستان شیرازه کار را دست گرفته و امور را مدیریت کرده و سایر دستگاه ها اگر به کمک آمدند، تحت فرماندهی نیروی انتظامی و متناسب با مصوبات شورای تامین استان اقدامات خود را انجام داده اند.

رصد پلیس بر حوزه های مختلف در خوزستان

استاندارخوزستان در خصوص سرقت های اخیر که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: سرقت های که فیلم آنها برای اصرار بر ناامنی در فضای مجازی منتشر شده، نیروی انتظامی مقتدر ما ظرف ۴۸ ساعت و ۷۲ ساعت شناسایی و دستگیر کردند، که نشان بر اشرافیت، آگاهی و رصد حوزه های مختلف استان است.

شریعتی ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان، تاکید کرد: کل اعضای شورای تامین استان حامی قاطع نیروی انتظامی و در عین حال کمک حال و همراه آنان هستند و همچنین از عملکرد کل مجموعه رضایتمندی کامل دارند.

وی بیان داشت: یکدلی و یکپارگی که در بین اعضای شورای تامین است در کشور بی نظیر است و این نیروها در کنار و پشتیبان هم دست در دست هم دارند و بحمدلله امنیت استان به نحو قابل ملاحظه و خوبی حفظ و پایدار نگه داشتند .

استاندار خوزستان تصریح کرد: کشفیات سلاح غیرمجاز، سرقت‌ها و برخورد قاطعانه با عاملان ناامنی تایید بر عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=191327

ثبت نظر

-