از حامد لک انتقاد می‌کردند اما او خیلی خوب بود

  • کد خبر : 190577
  • 26 شهریور 1399 - 18:33
از حامد لک انتقاد می‌کردند اما او خیلی خوب بود

از حامد لک انتقاد می کردند اما او خیلی خوب بودبه گزارش نیوز، همانطور که از قبل هم مشخص بود پرسپولیس بازی دشواری برابر صدرنشین گروه C مسابقات داشت اما در نهایت این شاگردان یحیی بودند که با تک گل دقیقه ۸۳ شجاع خلیل‌زاده توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند. پرسپولیس حالا با ۴ امتیاز در رده سوم است اما یک برد دیگر در بازی برگشت جمعه برابر التعاون شرایط را کاملا به سود این تیم تغییر خواهد داد .در این باره، هایلایت مصاحبه حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس را می‌خوانید.

*در تیمی که دیشب به زمین رفت ۵ بازیکن جدید حضور داشتند که این یک مقدار کار را سخت کرده بود. ما به خاطر فشار بازی‌ها مجبور بودیم در ده روز هم یارگیری کرده و هم آن‌ها را با تیم هماهنگ کنیم. به همین خاطر در این بخش کمی عقب هستیم و به آن هارمونی و هماهنگی که دوست داریم هنوز نرسیده ایم. با این حال نسبت به این ده دوازده روز می‌توانم بگویم همه چیز خیلی امیدوارکننده بود و امیدوارم در ادامه مسیر بهتر و هماهنگ‌تر شویم.

*ما پرسپولیس هستیم و باید در هر بازی برنده شویم. دنبال بهانه‌جویی هم نیستیم اما در هتلی که ما هستیم ۵ تیم دیگر هم هست. البته شرایط برای تیم های قطری و عربستانی خیلی هم خوب است. باز هم می‌گویم بهانه‌ای نیست و ما برای بردن در هر مسابقه اینجا هستیم اما خب مشکلاتی وجود دارد؛ برای رفتن به سالن یا استفاده از امکانات تداخل پیش می‌آید. اما همه این‌ها اهمیتی ندارد.

*ورزشگاهی که ما در آن بازی می‌کنیم فوق العاده است. ما و آقا یحیی قبل از بازی هم ورزشگاه را دیدیم. در چنین ورزشگاهی حس، خوب بازی کردن دست می‌دهد. بخصوص برای تیم ما که دوست دارد روی زمین بازی کند چمن عالی استادیوم واقعا کمک کننده است.

*ما یک تیم هستیم و هیچ وقت هم راجع به یک بازیکن علاقه ندارم صحبت کنم. درباره حامد لک اما فقط این را می گویم که در زمان جذب او خیلی انتقاد به ما شد اما به نظرم دیشب نشان داد که هواداران و عاشقان پرسپولیس باید به کادرفنی اجازه بدهند تفکرات و برنامه‌هایش را پیاده کند. ضمن اینکه یک تیم خوب باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. رادوشویچ هم دروازه‌بان آماده و بسیار خوبی است که تمریناتش را به بهترین شکل انجام می‌هد و می‌تواند به تیم کمک کند.

*التعاون خیلی تیم خوبی است. قبل از مسابقات می‌دیدم که برخی می‌گفتند تیم ضعیفی است اما به عنوان تیمی که مقابشان بازی کردیم باید بگویم التعاون تیم قدرتمندی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=190577

ثبت نظر

-