از من نخواهید بی‌نظمی‌های رحمتی را در تیم بازگو کنم!

  • کد خبر : 190406
  • 26 شهریور 1399 - 15:48
از من نخواهید بی‌نظمی‌های رحمتی را در تیم بازگو کنم!

به گزارش نیوز، سهراب بختیاری‌زاده بعد از جدایی مجتبی سرآسیایی از شهرخودرو به عنوان سرمربی این تیم مشهدی انتخاب شد. او در خصوص پذیرفتن هدایت شهرخودرو و ماجراهایش در این تیم صحبت کرد.

* این همکاری خواست آقای حمیداوی بود. ایشان شخصا با من تماس گرفتند و از من برنامه خواسته‌اند. خواست ایشان این بود که با کمترین هزینه ممکن بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم. به جوان ها میدان بیشتری داده شود و از طرفی بازیکن سازی کنیم. به همین دلیل ایشان از من برنامه بلندمدت خواستند. من هم به خوبی می‌دانستم که چند بازی حساس را پیش رو دارم اما قبول مسئولیت کردم. این حق هر باشگاهی است که با هر مربی که دلش خواست همکاری کند و یا با مربی خود قطع همکاری کند و با مربی جدیدی مذاکره کند.

* فوتبال ورزش گروهی است و اگر بازیکنی به اشتباه دروازه تیم خودی را هم باز کرد من مربی باید جوابگو باشم چرا که من باید این بازیکن را از لحاظ روحی و روانی و تمرکز آماده بکنم تا در بازی دچار اشتباه نشود. در فوتبال این چیزها طبیعی است. و گلی که با از سپاهان دریافت کردیم به هیچ وجه به تنشی که بعد از این بازی ایجاد شد ربطی ندارد. تنها اتفاقی که در حضور من در شهرخودرو اتفاق افتاد بی نظمی آقای رحمتی بود. از من نیز نخواهید بی نظمی‌های رحمتی در درون تیم را باز کنم. هر اتفاقی که افتاده درون تیم بوده. ولی همه این را باید بداند برای یک مربی سخت ترین کار این است تا یک بازیکن را از تیم دور کند. همه بازیکنان و سرپرست تیم به خوبی شاهد تمامی اتفاقات قبل از وقوع این تنش بودند. ولی متاسفانه کار به جایی رسید که من مجبور شدم قاطعانه مهدی رحمتی را از تیم اخراج کنم.

از من نخواهید بی نظمی های رحمتی را در تیم بازگو کنم!

* کنار گذاشتن من اتفاق مهمی نبود. برای من تنها چیزی که اهمیت داشت این بود که بتوانم در آن تایمی که حضور داشتم اصول کاری خود را حفظ کنم. بعد از اتمام لیگ نیز تمام تمرکز من روی کارم بود. اینکه چه کسی جایگزین من می شود نه به من ارتباطی داشت و نه برای من مهم بود. بعد از این اتفاقات خیلی‌ها از من خواستند که من حرف بزنم و عقده گشایی کنم. اما من امیدوار هستم که ورزش حرفه‌ای انسان فریب‌کار تولید نکند و معتقدم فوتبال حرفه‌ای می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و نشاط ایجاد کند تا انسان ساز باشد. من معتقدم نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی روزمره باید به هم احترام بگذاریم و در عین رفاقت با هم رقابت کنیم. متاسفم که تخریب در فوتبال ما تبدیل به یک امری عادی شده است. روی صحبت من تنها شهر خودرو نیست در خصوص جامع فوتبال ایران صحبت می‌کنم. فوتبالی که پر از دروغ خیانت شده است که در نهایت به تخریب آدم‌ها منتهی می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=190406

ثبت نظر

-