با بازگشتم به پرسپولیس مخالفت شد!

  • کد خبر : 186726
  • 24 شهریور 1399 - 3:24
با بازگشتم به پرسپولیس مخالفت شد!

شهاب زاهدی در اوکراین

به گزارش نیوز، شهاب زاهدی در هفته دوم لیگ اوکراین مقابل تیم دنیپرو دست به کار بزرگی زد و با گل‌زنی، دادن یک پاس گل و گرفتن پنالتی به‌نوعی یک‌تنه حکم پیروزی تیمش را در خانه حریف امضا کرد؛ مهاجمی که در این گفت‌و‌گو پرده از یک راز بزرگ برمی‌دارد و به درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر به خدمت گرفتنش حرف می‌زند. مصاحبه و حرف‌های جالب شهاب زاهدی، مهاجم اول تیم المپیک اوکراین را با هم می‌خوانیم؛ مهاجمی که آرزوهای بزرگی در سر دارد و به نظر می‌رسد با توجه به پتانسیل بالای فنی‌اش رسیدن به آن‌ها برایش امری محال نباشد.

در هفته دوم نتیجه خوبی در زمین حریف مقابل دنیپرو کسب کردید. از این بازی و شرایطش حرف بزن.
بازی در هفته دوم لیگ اوکراین بود که در خانه حریف هم برگزار می‌شد. تیم ما مقابل تیم میزبان بازی بسیار خوبی ارائه داد و موفق شدیم حریف را با نتیجه پرگل ۳ بر یک شکست دهیم؛ دیداری که در آن گل اول تیمم را به ثمر رساندم، پس از آن پاس گل دوم را برای هم‌تیمی‌ام مهیا ساختم و یک پنالتی دیگر هم گرفتم که روی آن پنالتی ما موفق شدیم گل سوم تیم‌مان را به ثمر برسانیم.

و بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شدی.
بله، خدا را شکر به‌دلیل عملکرد خیلی خوب و درخشانی که داشتم بالاترین نمره را گرفتم و موفق شدم عنوان بهترین بازیکن زمین را هم به خودم اختصاص دهم که برایم بسیار دل‌گرم‌کننده و امیدوارکننده بود و در شروع و هفته‌های ابتدایی لیگ خیلی برایم باارزش بود.

جریان بازی به چه صورتی بود و کلاً قدرت تیم دنیپرو چگونه بود که موفق شدید با نتیجه‌ای سنگین حریف‌تان را شکست دهید؟
تیم دنیپرو تیم خوبی بود و در واقع این تیم همان تیمی بود که فصل قبل هم موفق شده بود سهمیه اروپا را بگیرد از همین‌رو با تیم خوبی بازی کردیم. از تیم دنیپرو شناخت خیلی خوبی داشتیم و می‌دانستیم سیستمش را تغییر داده است. ما هم خوب متوجه این نکته مهم و کلیدی شده بودیم و ضربه کاری را هم روی همین شناخت به تیم حریف زدیم.

در هفته اول برای تیمت بازی نکردی!
بازی اول ما در لیگ اوکراین مقابل تیم دینامو‌کی‌یف بود؛ دیداری که من به‌دلیل بیماری آن را از دست دادم و بازی نکردم و در واقع سرماخوردگی اجازه نداد مقابل تیم خوب تیم دینامو بازی کنم، اما با این وجود خوشحالم عملکردم در مجموع دو هفته خیلی خوب بوده و با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی و ساختن یک پاس گل کارنامه خیلی خوبی در دو هفته ابتدایی از خودم برجای گذاشتم.

تیم دیگری در لیگ این فصل می‌تواند امسال قاعده قهرمانی را برهم بزند و روی دست تیم‌های شاختار یا دینامو بلند شود؟
شاختار و خصوصاً دینامو در این فصل هم شرایط خیلی خوبی دارند اما از حالا حرف زدن راجع به قهرمانی خیلی زود است، ضمن این‌که شرایط تیم خودمان خیلی برایم مهم و بااهمیت است. ما در این فصل بر خلاف فصل قبل شروع خوبی داشتیم و خودم به‌شخصه خیلی امیدوارم امسال بتوانیم جایگاه خیلی خوبی را کسب کنیم.

برای آقای گلی لیگ چقدر امیدواری و رقیبان اصلی‌ات را در راه آقای گلی لیگ اوکراین چه بازیکنانی می‌دانی؟
بیشتر از آقای گلی به موفقیت تیمی فکر می‌کنم چون اگر تیمم خوب کار کند و نتیجه بگیرد بر روی عملکرد من هم تأثیر مثبتی خواهد داشت، البته فعلاً فقط دو هفته گذشته و تا آخر فصل خیلی بازی باقی مانده به همین دلیل خیلی زود است که از حالا در مورد آقای گلی حرف بزنیم. در مورد رقیبانم برای آقای گلی هم باید از مهاجم شاخص شاختار حرف بزنم؛ بازیکنی که فصل قبل هم آقای گل شد. جدا از او در تیم دینامو و تیم دسنا هم دو مهاجم خیلی خوب حضور دارند که می‌توانند شانس‌های آقای گلی باشند.

با توجه به عملکرد موفقت در لیگ فصل قبل و استارت خوبت در ابتدای فصل و از آن‌جا که سال آخر قراردادت با تیم المپیک اوکراین است، آیا می‌توان در مورد تو انتظار یک سورپرایز بزرگ را داشت که در نیم‌فصل به تیم بزرگی ترانسفر شوی؟
هدف تیم ما این است که رتبه بالای جدولی را کسب کنیم و به شکل منطقی هم سهمیه اروپا را بگیریم. در مورد خودم هم باید بگویم حضور در یک تیم بزرگ برایم دور از دسترس نیست و برایم خیلی مهم است در تایمی که در خدمت تیم طرف قراردادم هستم بهترین عملکرد را داشته باشم. فصل قبل پدیده لیگ اوکراین شدم؛ نکته‌ای که موجب شده مسئولیت انفرادی و تیمی بالایی را در تیمم و کارم احساس کنم و خیلی امیدوارم بهترین عملکرد را داشته و سورپرایز بزرگی ان‌شاءالله در انتظارم باشد.

پیشنهاد پرسپولیس به تو واقعیت داشت؟
بله، باشگاه پرسپولیس با من صحبت و رسماً برای باشگاهم هم نامه ارسال کرد و خواهان به خدمت گرفتنم شد، اما در نهایت باشگاه من مخالفت کرد و از آن‌جا که من هم یک فصل دیگر با تیم المپیک قرارداد داشتم نتوانستم کاری انجام دهم و در واقع به‌دلیل مواردی که گفتم من تأثیرگذار نبودم، به همین دلیل هم پستی را منتشر کردم و در آن خیلی شفاف دلایل نیامدنم و محقق نشدن حضورم در پرسپولیس را برای هواداران این تیم توضیح دادم.

در مورد حضور در تیم ملی چقدر امیدواری که سرمربی تیم ملی تو را هم به تیم ملی دعوت کند؟
هر بازیکنی آرزویش این است که به تیم ملی دعوت شود. من هم فصل قبل بهترین عملکرد را داشتم و خدا را شکر در این فصل هم خیلی خوب ظاهر شدم. خیلی دوست دارم پیشرفت کنم و به نظرم هیچ تلاشی بی‌نتیجه نمی‌ماند. خدا را شکر در مسیر درستی قرار گرفته‌ام و این برایم خیلی امیدوارکننده است و هرچه خیر است برای من رقم خواهد خورد.

حرف آخر و…
از قول من بنویسید دوست داشتم دوباره به تیم محبوبم پرسپولیس برگردم و به این تیم در خط حمله‌اش کمک کنم، اما باشگاهم مخالفت کرد. امیدوارم پرسپولیس با کادر فنی خیلی خوب و بازیکنانی که در اختیار دارد به بهترین شکل در آسیا بتواند مقابل حریفان بازی کند و خودش را نشان دهد و موجبات شادی دل هوادارانش را با نتایج خوب مهیا سازد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=186726

ثبت نظر

-