تقویت مژه با روغن طبیعی/با این روغن ها مژه های پرپشت داشته باشید!

  • کد خبر : 18634
  • 02 مرداد 1400 - 11:45
تقویت مژه با روغن طبیعی/با این روغن ها مژه های پرپشت داشته باشید!

نیوز:  تقویت مژه با روغن طبیعی در خانه می تواند به زیبایی آن ها کمک کند. مژه های بلند و پرپشت یکی از عواملی است که در زیبایی صورت شما نقش بسزایی دارد. بسیاری از خانم ها برای داشتن مژه های بلند و پرپشت به سمت روش های مانند کاشت مژه ، لیفت مژه و… می روند. روش های ذکر شده شاید باعث زیبایی مژه های شما گردد اما دارای مضرات فراوانی برای سلامتی شماست زیرا ناحیه چشم و اطراف آن بسیار خساس است و یک مشکل و عفونت کوچک در این ناحیه می تواند باعث مشکلاتی بسیار جدی برای سلامت چشمانتان داشته باشد.از این رو چرا از روش های طبیعی استفاده نکنیم ؟

تقویت مژه با روغن طبیعی

مزیت روش های طبیعی این است که هم هزینه کم تری دارد و هم به سلامتی شما آسیب نمی رساند.از این رو در این مقاله ۶ روغن طبیعی که باعث رشد و پر پشت شدن مژه هایتان می شود را برای شما جمع آوری کرده ایم ،که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم:

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا به عنوان یکی از بهترین راه های افزایش رشد طبیعی مژه هاست ، که بسیار موثر است.این روغن سرشار از سرامیدها , اسیدهای چرب ضروری است که از ریزش بیش از حد مو جلوگیری کرده و رشته های مو را تقویت می کند.یک گوش پنبه یا فرچه ریملی را که دیگر نیاز ندارید شسته و درون روغن جوجوبا فرو کنید و به تمام ریشه های مژه هایتان بمالید.برای بهترین نتیجه ، این کار را هر شب قبل از خواب تکرار کنید.در صورت تمایل می توانید روغن جوجوبا را با روغن زیتون یا روغن نارگیل ترکیب کنید.

روغن جوجوبا

روغن کرچک

روغن کرچک صدها سال است که به عنوان یک ماده آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.هنگامی که به صورت موضعی استفاده می شود ، حاوی اسیدهای چرب و ویتامین ها است که ظاهر مو و پوست را بهبود می بخشد.روغن کرچک را روی مژه های خود بمالید و یک شب اجازه دهید روی مژه هایتان بماند.همچنین می توانید آن را با مقداری روغن زیتون نیز مخلوط کنید.

روغن گل سرخ

روغن گل سرخ به دلیل داشتن خواص مرطوب کننده و شفابخش در صنعت آرایشی رایج شده است.با این حال ، همچنین روغن بسیار خوبی برای تقویت مژه ها و جلوگیری از ریزش مو است.هر شب بعد از پاک کردن آرایش ، مژه های خود را با کمی روغن گل سرخ مرطوب کنید.می توانید آن را با نوک انگشتان یا یک برس ریمل به مژه های خود بزنید.

روغن گل سرخ

روغن بادام

روغن بادام حاوی مقادیر زیادی ویتامین A ، B و E است که به شما در محافظت از مژه ها در برابر آفتاب و سموم محیطی کمک می کند و خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد.به همین دلیل روغن بادام مژه ها را تغذیه می کند و به رشد سالم کمک می کند و آنها را ضخیم و زیبا نگه می دارد.گوش پنبه را با روغن بادام مرطوب کنید و آن را روی مژه های خود بمالید و اجازه دهید به مدت یک شب روی مژه هایتان یاقی بماند.هر شب قبل از خواب استفاده کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

استفاده از ریمل باعث ریزش مژه میشود؟

روغن نارگیل

روغن نارگیل ارگانیک یک محصول گیاهی است که می توانید در روال زیبایی خود از آن استفاده کنید.باعث تقویت و افزایش حجم مژه ها با اسیدهای چرب زنجیره متوسط ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ضروری می شود.مقداری روغن نارگیل را به مژه هایتان بمالید. و هر شب از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از آن به عنوان پاک کننده آرایش نیز استفاده کنید.

روغن نارگیل

روغن زیتون

اگر مژه های ضخیم تر ، قوی تر و زیباتری می خواهید ، تمام آنچه شما نیاز دارید روغن طبیعی زیتون است.مقدار کمی روغن زیتون را گرم کنید. اطمینان حاصل کنید که در دمای مناسبی قرار داشته باشد و آن را روی مژه های خود بمالید.اجازه دهید تمام شب روی مژه هایتان باقی بماند و حداقل سه بار در هفته تکرار کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=18634

ثبت نظر

-