سانیا سالاری بازیگر جوان، لبریز از زندگی است

  • کد خبر : 18530
  • 03 مرداد 1400 - 12:13
سانیا سالاری بازیگر جوان، لبریز از زندگی است

نیوز: از سری عکس هایی که سانیا سالاری دوست دارد.سانیا سالاری با انتشار این عکس نوشت: از سری عکسایی که خیلی دوسشون دارم..

بیوگرافی سانیا سالاری از تئاتر تا جلوی دوربین با ناگفته ها

 

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر با عکس خانوادگی و ناگفته هایی از ازدواج و همسرش تا ماجرای شروع تا شهرت ایشان را می خوانید.

سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیاسالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد که از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و در قاب تلویزیون با سریال «دلدادگان» به شهرت رسید.

 

خانواده و اصالت

با اینکه خود متولد بوشهر است اما پدر مرحومش (وکیل) و اهل بیرجند بود و مادرش اهل آبادان بوده و پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند.تنها یک خواهر دارد و تا 2 سالگی بوشهر بودند سپس به مشهد نقل مکان کردند و نزدیک به 12 سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان رفتند.

سانیا سالاری

دانشگاه و کلاس

با قبولی در داشگاه به تهران آمد و بعد از فارغ التحصیل سال 1392 وارد کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شد سپس در کارگاه هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

ستاره‌های جوان تلویزیون/از ریحانه تا سامان

بیوگرافی سانیاسالاری بازیگر

شروع با تئاتر

اولین بار بصورت حرفه ای در تئاتر «مجلس ضربت زدن» محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد که می گوید حضور در این نمایش برای من در حکم یک چالش بزرگ بود.

سانیا سالاری

ورود به قاب تلویزیون

بای های تئاتری اش مورد توجه منوچهر هادی قرار گرفت و با دعوت این کارگردان در سال 1396 بازی در سریال «دلدادگان» در نقش ارغوان را تجربه کرد.یکسال بعد با پخش این مجموعه او کنار سامان صفاری و حضور چهره هایی چون شاهرخ استخری و پانته آ بهرام و حمید گودرزی به اوج شهرت رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=18530

برچسب ها

ثبت نظر

-