ادعای رهبر مسیحی ها برای رابطه جنسی با محبوب/لذت بخش ترین لذت های الهی

  • کد خبر : 184592
  • 22 فروردین 1400 - 15:38
ادعای رهبر مسیحی ها برای رابطه جنسی با محبوب/لذت بخش ترین لذت های الهی

به نقل از کتاب TerraFutura ، پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک جهان طی یک بیانیه ای اعلام کرد که رابطه جنسی با محبوب خود یکی از لذت بخش ترین لذت های الهی است مثل خوردن غذای خوب که جزو لذت های الهی است.

وی در ادامه صحبت هایش گفت که این لذت از سوی خداوند آمده و متعلق به هیچ چیزی مثل کاتولیک یا مسیحی نیست و صرفا از سوی خداوند آمده تا بین انسان ها محبت و عشق ایجاد کند.

پاپ تأکید کرد : لذت غذا خوردن باعث سالم ماندن فرد می شود و لذت جنسی باعث زیباتر شدن عشق می شود و تضمینی برای ادامه بقای نسل انسان است.

 

پاپ

>>>بیشتر بخوانید:

سفر پاپ، عراق را در صدر اخبار رسانه ها قرار داد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیکهای جهان دستگیر شد

پاپ فرانسیس کیست؟

پاپ فرانسیس  (زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۳۶ در بوئنوس آیرس، آرژانتین، با نام اصلی خورخه ماریو برگولیو رهبر سریر مقدس؛ حکومت مرکزی کلیساهای کاتولیک جهان است. او از سال ۱۹۹۸ به عنوان سراسقف بوئنوس آیرس بخدمت پرداخت و در سال ۲۰۰۱ مقام کاردینالی را از پاپ ژان پل دوم دریافت کرد. برگولیو در سال ۲۰۱۳ به جای بندیکت شانزدهم به عنوان پاپ انتخاب شد و لقب فرانسیس را برای خود برگزید.

ادعای رهبر مسیحی ها

خورخه ماریو برگولیو در بوئنوس آیرس به دنیا آمد و یکی از پنج فرزندِ خانوادهٔ ایتالیایی بود که به آرژانتین مهاجرت کرده بودند. پدرش کارگر راه‌آهن و مادرش خانه‌دار بود. وی مدرک دیپلم فنی در رشته شیمی را از دانشگاه بوئنوس آیرس دریافت کرد و سپس در ویلا دوتو در مدرسه علوم دینی به تحصیل پرداخت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=184592

ثبت نظر

-