زندگی ترلان پروانه/وقتی که ترلان پروانه در ‌حال خودش است

  • کد خبر : 183726
  • 11 مرداد 1400 - 14:15
زندگی ترلان پروانه/وقتی که ترلان پروانه در ‌حال خودش است

نیوز: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز در خانواده فرهنگی متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

اولین بازی در سه سالگی

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه

ورود به سینما

ترلان‌پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

وقتی که ترلان پروانه در ‌حال خودش است:

ترلان پروانه

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

خبر ازدواج ترلان‌پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

تصاویر، یاس نوروزی بازیگر کوچک سریال دودکش که حالا بزرگ شده!

ترلان پروانه و سعید عزت اللهی

صحبت عجیب سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.هیچ وقت برایم مهم نبود و نیست.

عزت اللهی در پاسخ به سوالی که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است پاسخ داد:من دست روی هر کسی نمی گذارم. اما دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم.افرادی که این کار می کنند اسم خودشان را می گذارند بچه زرنگ.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=183726

ثبت نظر

-