دستگیری سارقان طلافروشی در چناران

  • کد خبر : 183607
  • 21 شهریور 1399 - 18:56
دستگیری سارقان طلافروشی در چناران

به گزارش نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان چناران از دستگیری سارقان طلا فروشی و کشف مقداری از اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “بهنام اویسی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از یک باب طلافروشی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر چناران، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

سرقت ۲ کیلو طلا از یک طلافروشی در چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با بررسی صحنه سرقت، مشاهده شد سارق یا سارقان، با ورود به گاراژ متروکه پشت طلافروشی و تخریب سقف مغازه که استحکام ضعیفی برخوردار بوده، وارد طلافروشی شده و بنا به اظهار مالباخته، اقدام به سرقت حدود ۲ کیلوگرم طلا و جواهرات کرده‌اند.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی چناران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی باند سارقان در یکی از استان‌های جنوبی کشور شدند که بصورت “در حرکت” اقدام به سرقت از شهرها و استان‌های مختلف می‌کردند.

اویسی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران، مخفیگاه عامل اصلی سرقت و یکی از همدستان وی در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و ضمن کشف مقداری از طلاهای مسروقه، یک دستگاه خودروی بکارگیری شده در سرقت نیز توقیف شد.

رد پای ۴ سارق سابقه دار در سرقت از طلافروشی چناران

سرهنگ اویسی تصریح کرد: متهمان که سابقه چندین فقره سرقت به همین شگرد از چند طلافروشی و فروشگاه موبایل از نقاط مختلف کشور داشتند، در مواجهه با مدارک، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، به سرقت طلا و جواهرات با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو سارق متواری و کشف مابقی طلا و جواهرات مسروقه ادامه دارد، در توصیه‌ای از شهروندان و به خصوص طلافروشان خواست تا با رعایت اصل پیشگیری و ارتقای سطح ایمنی و حفاظت فیزیکی اماکن خود، فرصت هرگونه عمل سوء را از سارقان و افراد فرصت طلب بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=183607

ثبت نظر

-