گاوداری اصفهان در آتش سوخت / پس از 10 ساعت مهار شد + عکس

حوادث نیوز : آتش سوزی گسترده در گاوداری اصفهان بعد از ۱۰ ساعت مهار شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق گسترده در یک گاوداری بعد از ۱۰ ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

محسن گلابی با اشاره به حریق گسترده در گاوداری اظهار داشت: در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز طی تماس شهروندان، یک مورد حریق گاوداری با وسعت خیلی زیاد واقع در اتوبان شهید خزایی، روستای هفتشویه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

آتش سوزی گاوداری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اطلاعات دریافتی، در ابتدا بلافاصله اطفائیه‌های سنگین از ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۱۱ دستگاه خودروی کمکی آبرسان از ایستگاه‌های۷ ،۱۵ ، ۲۴ ، ۲۰ ، ۱۶ ، ۶ ،۲۲ ، ۱۳، ۱۹ ، ۲۵ ، ۲۳، ۴ و ۳ و آبرسان‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به محل حریق اعزام شدند.

گاوداری سوخت

وی با بیان این‌که این آتش‌سوزی که مقدار زیادی علوفه دپو شده را در بر گرفته بود توسط آتش‌نشانان مهار شد و پاکسازی و اطفای کامل شد، گفت: با توجه به نوع حریق و نظر به این‌که در اینگونه آتش‌سوزی‌ها باید کل علوفه‌ها زیر و رو شود تا مجدداً حریق تکرار نشود حدود ۱۰ ساعت تلاش بی‌وقفه انجام شد.

اخبار را از نیوز دنبال کنید …

کرونا در دزفول بیداد می کند /افزایش موارد بستری مبتلا به کرونا