حسین شیخ‌ الاسلام درگذشت، حال فاطمه رهبر «وخیم» اعلام شد + عکس

  • کد خبر : 18331
  • 16 اسفند 1398 - 10:14
حسین شیخ‌ الاسلام درگذشت، حال فاطمه رهبر «وخیم» اعلام شد + عکس

حسین شیخ‌الاسلام، دیپلمات و مشاور سابق وزیر خارجه ایران، روز پنجشنبه ۱۵ اسفند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. حال فاطمه رهبر، نماینده منتخب تهران، نیز به دلیل ابتلا به این ویروس «وخیم» اعلام شده است.آقای شیخ‌الاسلام از چند روز پیش در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شده بود.

خبر فوت او در حالی اعلام می‌شود که حسین عبداللهیان، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه گفته بود که شرایط جسمی حسین شیخ‌الاسلام رو به بهبودی است و او به بخش عمومی منتقل شده.

شیخ‌الاسلام در زمان مرگ معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را برعهده داشت.

ساعاتی پیش از اعلام این خبر، خبرگزاری‌های ایران گزارش دادند که حال فاطمه رهبر، نماینده منتخب تهران برای مجلس یازدهم، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا «وخیم» است.

فوری / حسین شیخ‌الاسلام بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت / حال فاطمه رهبر «وخیم» اعلام شد

خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که خانم رهبر «متصل به دستگاه اکسیژن است و پزشکان از وضعیت او ابراز نگرانی کرده‌اند». خبرگزاری ایسنا هم می‌گوید که این نماینده منتخب به «کما» رفته است.

یک حساب کاربری در توئیتر با عنوان «مدیریت بانوان حزب مؤتلفه اسلامی» پیشتر از درگذشت فاطمه رهبر خبر داده بود اما مسئولان این حزب به خبرنگار ایسنا گفته‌اند که این صفحه معتبر نیست.

خانم رهبر نمایندگی تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

روز دهم اسفند هم اعلام شد که محمدعلی رمضانی نماینده منتخب آستانه اشرفیه برای مجلس یازدهم در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده است.

ویروس کرونا که از سه هفته پیش از قم آغاز و به بسیاری از استان‌های ایران سرایت کرده است تاکنون جان دست‌کم ۱۰۷ نفر را گرفته است.

شماری از چهره‌های سیاسی از جمله هادی خسروشاهی، سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در واتیکان، و محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از دیگر جان‌باختگان ابتلا به کرونا هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=18331

ثبت نظر

-