گرانترین چای جهان از مدفوع پاندا درست میشود

  • کد خبر : 181257
  • 19 شهریور 1399 - 15:27
گرانترین چای جهان از مدفوع پاندا درست میشود

چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در میان مردم جهان علل الخصوص ایرانی ها می باشد.چای انواع مختلفی دارد.مصرف چای در کشور ایران و کشورهای شرق آسیا مانند چین بسیار زیاد است. این روزها هم با پیشرفت تکنولوژی چای با طعم‌های گوناگون در جهان تولید می‌شود؛از چای سبز تا چای سیاه که مورد استفاده ایرانی‌ها هستند. بد نیست بدانید گرانترین چایی که در جهان تولید می‌شود از مدفوع پاندا به دست می‌آید. طبق پژوهش‌ها مدفوع پاندا منبعی غنی از مواد معدنی و انواع فیبر است که برای درمان انواع سرطان موثر است. قیمت هر کیلو از این چای 70 هزار دلار است.

گرانترین چای جهان، نوعی چای است که از مدفوع پاندا تهیه می‌شود.مصرف چای در کشور ایران و کشورهای شرق آسیا مانند چین بسیار زیاد است. این روزها هم با پیشرفت تکنولوژی چای با طعم‌های گوناگون در جهان تولید می‌شود؛ از چای سبز تا چای سیاه که مورد استفاده ایرانی‌ها هستند.

بد نیست بدانید گرانترین چایی که در جهان تولید می‌شود از مدفوع پاندا به دست می‌آید. طبق پژوهش‌ها مدفوع پاندا منبعی غنی از مواد معدنی و انواع فیبر است که برای درمان انواع سرطان موثر است. قیمت هر کیلو از این چای 70 هزار دلار است.

گرانترین چای جهان

بهبود سلامت قلب

قلب یکی از حیاتی ترین اندام ها است و با پمپاژ خون اکسیژن دار، اکسیژن را به اندام ها و سلول ها می رساند و به از بین بردن دی اکسید کربن از اندام ها و سلول ها کمک می کند. چای سیاه برای بهبود سلامت قلب به ویژه به دلیل حضورفلاون مفید است. دانشمندان یافته اند که نوشیدن بیش از 3 یا برابر 3 فنجان چای سیاه روزانه می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

>>>بیشتر بخوانید:

چند نکته مهم در نحوه نگهداری صحیح از چای

کاهش ریسک سرطان تخمدان

سرطان بیماری مهلکی است که تا به حال جان میلیون ها نفر را گرفته است. برای کاهش خطر ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان تخمدان، نوشیدن چای سیاه را آغاز کنید.

چای

کاهش ریسک دیابت

بیش از 29 میلیون نفر در آمریکا دیابت دارند و حدود 30 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. این اختلال متابولیک حاد باید در مراحل اولیه درمان و یا حتی پیشگیری شود. دانشمندان دریافته اند که نوشیدن چای می تواند به کاهش خطر دیابت نوع 2 کمک کند تا بدن را نسبت به انسلولین حساس تر و از اختلال عملکرد سلول بتا جلوگیری کند

بالا بردن ایمنی از خواص چای سیاه

چای سیاه غنی از آنتی اکسیدان ها است که به تغذیه رادیکال های آزاد اکسیژن کمک می کنند. رادیکال های اکسیژن تمایل دارند دی ان ای را تغییر دهند و عملکرد سلول عادی را مختل کنند. این می تواند منجر به التهاب و فعال سازی مسیرهای التهابی شود که به نوبه خود می تواند بدن را در حالت استرس قرار دهد. چای سیاه به بیرون ریختن رادیکال های اکسیژن کمک می کند در نتیجه به بازیابی سلول و عملکرد بدن کمک می کند و ایمنی را افزایش می دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=181257

ثبت نظر

-