پیش بینی ۹ کارشناس از بورس روز چهارشنبه ۱۹ شهریور + جدول

  • کد خبر : 180492
  • 19 شهریور 1399 - 5:40

 

 

نیوز: امروز ضلع سبزپوشان بورس خالی مانده است، ( پیش بینی ۹ کارشناس از بورس روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ) کسی دیگر از صعود سخن نمی گوید و همه نگرانند بورس با ریزش بیشتری مواجه شود. صف های فروش دیروز، ورود کم نقدینگی و… دلایل آن که ضلع قرمز پوش را پر تراکم کرده است.

 

بازاری‌ها: بورس و خودرو بازار ارز را به‌هم ریختند

download

خبری امیدوارکننده:

خط اعتباری بانک ها برای حمایت از بورس

درباره وضعیت بورس :

امروز سهامداران شرکت‌های ایران‌تایر، قند نیشابور و بهساز کاشانه تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۳۷هزار و ۱۴۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۰هزار و ۴۹واحدی به کار خود پایان داد و یک‌میلیارد و ۲۰۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک‌هزار و ۹۰۵میلیارد تومان در ۲۲۲هزار و ۸۵۵نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت پیاذر، ایران‌تایر و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی فارابی، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و بورس اوراق بهادار تهران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۵۲میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۵۱۹میلیارد تومان در ۳۲۶هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۶۷واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده‌فام، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و پتروشیمی ارومیه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مدیریت انرژی تابان هور، کی‌بی‌سی و تولید نیروی برق دماوند بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بورس تهران در قبضه ۱۷ شرکت+ نمودار

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=180492

ثبت نظر

-