رحمتی را به شهر خودرود بردم اما برای خودم دردسر درست کردم

  • کد خبر : 179895
  • 18 شهریور 1399 - 16:30
رحمتی را به شهر خودرود بردم اما برای خودم دردسر درست کردم

به گزارش نیوز، داوود سیدعباسی پس از جدایی از شهرخودروی مشهد درباره حاشیه بزرگی که سبب اخراج سید مهدی رحمتی سپس کنار گذاشتن سهراب بختیاری زاده و انتخاب رحمتی به عنوان جانشین این سرمربی شد، صحبت کرد.
***
*بنده بعد از رفتنِ یحیی گل‌محمدی به شهر خودرو آمدم و تغییر و تحولات زیادی در این تیم صورت گرفته بود. بختیاری‌زاده باید از عملکرد فنی خود دفاع کند. ما در چند بازی بدشانسی آوردیم و فقط یک نیمه بد بودیم و آن هم نیمه دوم مقابل سپاهان بود. مقابل تراکتور باید با اختلاف یکی دو گل برنده بازی می‌شدیم و مقابل استقلال هم بدشانسی آوردیم.
*حضور رحمتی به عنوان سرمربی، این تصمیمی است که مدیریت باشگاه گرفته؛ آنها صاحب اختیار هستند و می‌توانند هر تصمیمی برای باشگاه خود بگیرند. این تیم خصوصی است و مسئولان باشگاه قطعاً بهترین تصمیم را می‌گیرند.
 *بعد از باخت به سپاهان در اتوبوس داشتم با مادرم صحبت می‌کردم چون عادت دارم بعد از باخت اولین تماسم را همیشه با مادرم می‌گیرم و وی را قانع کنم تا ناراحت نباشد. در آن حین بختیاری‌زاده داشت با مهدی رحمتی صحبت می‌کرد. مثل اینکه آقای بختیاری‌زاده از او خواسته بود با من داخل اتوبوس رودررو صحبت کند که ایشان نیامد.
*ایشان کامل مرا می‌شناسد حتی از زمان فجرسپاسی که در آنجا همبازی بودیم و می‌داند که سرم به کار خودم است اما وای به حال روزی که کسی سر به سرم بگذارد. در برنامه آقای میثاقی گفته شد که من با ایشان درگیر شدم در صورتی که اصلا ما با هم رودررو نشدیم داستان من و ایشان مثل داستان کسی است که زنگ در خانه‌ای را می‌زند و فرار می‌کند. فکر می‌کنم من هنوز در فوتبال زمان قدیم گیر کرده‌ام؛ در آن زمان همه چیز معرفتی بود. اول فصل بعضی از دوستان از ما خواستند به دلیل رابطه نزدیکی که با شهرخودرو داشتم آنها را به این تیم ببرم و فکر نمی‌کردیم آن موقع او را به شهر خودرو بیاوریم و برای خودمان دردسرساز شود. طبیعت فوتبال اینگونه شده و کاری نمی‌توان کرد!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=179895

ثبت نظر

-