ارزان‌ترین مدل ایکس باکس چند است؟

  • کد خبر : 179500
  • 18 شهریور 1399 - 11:49
ارزان‌ترین مدل ایکس باکس چند است؟
به گزارش نیوز،

اوایل ماه گذشته تصاویری از جعبه کنترلر کنسول ایکس باکس سری اس در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر فاش شده احتمال ساخت و عرضه مدل ارزان قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس را افزایش داد. اکنون به نظر می‌آید که کاربران فضای مجازی توانسته‌اند عکسی را از ظاهر کنسول ارزان قیمت ایکس باکس سری اس به دست آورند.

اخبار اقتصادی- تصویر منتشر شده نشانگر یک کنسول سفید رنگ که تا حدودی با Xbox Series X شباهت دارد است. در کنار کنسول مورد نظر یک عدد دسته بازی نیز وجود دارد که با مدل فاش شده در ماه گذشته یکسان است. کنسول نمایان شده به نظر از قابلیت اجرای دیسک بازی پشتیبانی نمی‌کند، اما این امر تا زمان معرفی رسمی دستگاه مشخص نیست. تصویر فاش شده همچنین قیمت کنسول ایکس باکس سری اس را ۲۹۹ دلار مشخص کرده که نسبت به دیگر کنسول‌ها از قیمت بسیار کمی برخوردار است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت مورد نظر بر روی کنسول ارزان قیمت ایکس باکس سری اس می‌تواند نشان دهنده آن باشد که شرکت ماکروسافت قصد دارد قیمت نهایی کنسول اصلی خود را حدود ۵۹۹ دلار قرار دهد تا کاربران همچنان توانایی خرید را داشته باشند. طبق اطلاعات گذشته شرکت مایکروسافت کنسول ایکس باکس سری ایکس را در ماه نوامبر به بازار عرضه می‌کند.

نام مستعار و مشخصات فنی کنسول Xbox Series S

از سوی دیگر برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که شرکت مذکور در تلاش است کنسولی را بدون قابلیت پشتیبانی از دیسک بازی عرضه کند و نام آن را Lockhart بگذارد. طبق ادعای این منابع، کنسول مذکور کیفیت پردازش ۱۰۸۰ و ۱۴۴۰ را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

گفتنی است؛ یک کاربر در توئیتر با انتشار ویدئویی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S را در کنار یکدیگر قرار داده که نشان دهنده تفاوت اندازه واضح این دو دستگاه است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=179500

ثبت نظر

-