بهترین خرید‌های آبراموویچ از سرزمین قهوه؛ چلسی عاشق سامبای برزیلی

  • کد خبر : 179496
  • 18 شهریور 1399 - 11:47
بهترین خرید‌های آبراموویچ از سرزمین قهوه؛ چلسی عاشق سامبای برزیلی

بهترین خرید‌های آبراموویچ از سرزمین قهوه؛ چلسی عاشق سامبای برزیلینیوز/ علیرضا روش؛ از وقتی دوران لیگ برتر انگلیس شروع شد، برزیلی‌های زیادی وارد لندن و باشگاه چلسی شده‌اند. حضور ۱۳ بازیکن برزیلی در باشگاه چلسی نشان از علاقه عجیب غریب آن‌ها به این بازیکنان دارد. آخرین مورد تیاگو سیلوا بود که با قراردادی یک ساله به لندن آمد. بررسی بازیکنان برزیلی چلسی در سالیان اخیر نشان می‌دهد ۵ نفر بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشته‌اند.

الکس
الکس برزیلی یکی از آن دسته بازیکنانی بود که سال ۲۰۰۴ پس از درخشش در لباس سانتوس به لندن آمد. او سه سال در آیندهوون به طور قرضی بازی کرد تا اینکه سال ۲۰۰۷ رسماً به استمفوردبریج منتقل شد. الکس در پست دفاع وسط خیلی زود جایش را پیدا کرد و کنار جان تری به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شد. هرچند در فصل سوم حضورش به خاطر مصدومیت افت کرد. او قهرمانی در لیگ برتر، جام خیریه و جام‌حذفی را تجربه کرد که حاصل ۱۳۴ بازی و ۱۱ گل بود. الکس در ژانویه ۲۰۱۲ به پاری‌سن‌ژرمن رفت.

اسکار
هنوز هم در میان هواداران چلسی محبوب است. وینگر تکنیکی برزیلی با چهره بچگانه خود در سال ۲۰۱۲ به لندن آمد. این بازیکن تکنیکی نقش مهمی در قهرمانی اروپایی سال ۲۰۱۳ چلسی داشت. چهار سال و نیم حضور در لندن و قهرمانی در جام‌حذفی و لیگ برتر همراه با بیش از ۲۰۰ بازی از جمله افتخارات او بود. اسکار در سال ۲۰۱۷ با قراردادی سنگین به شانگ‌های اس آی‌پی‌جی رفت و در سوپرلیگ چین حاضر شد. خیلی‌ها می‌گویند او در اروپا به حقش نرسید، اما پول چینی‌ها وجدانش را آرام کرد.

داوید لوئیز
چه بخواهید چه نخواهید داوید یکی از بهترین مدافعان برزیلی تاریخ لیگ برتر است. بهترین این دوران هم در لباس چلسی رقم خورد. سال ۲۰۱۱ به عنوان جانشین الکس به چلسی آمد و همان ابتدا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. لیگ اروپا و جام‌حذفی از جمله افتخارات دیگر او بود. او یک دوره دو ساله هم به پاری‌سن‌ژرمن رفت و سال ۲۰۱۶ مجدداً به چلسی برگشت. در مجموع ۶ فصل و نیم برای چلسی بازی کرد که تعداد بیش از ۲۵۰ حضور در زمین و ۱۸ گل برایش ثبت شد. او در ادامه هم در لندن ماند و پیراهن آرسنال را پوشید.

رامیرس
رامیرس بخش مهمی از موفقیت‌های چلسی در زمان خودش را سهیم بود. رامیرس تابستان ۲۰۱۰ به لندن آمد و در اولین فصل حضورش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه جام‌حذفی تجربه کرد. قهرمانی در لیگ اروپا سال بعد به کمک او به دست آمد. جام اتحادیه و لیگ برتر هم در دو فصل دیگر برایش حاصل شد. رامیرس ۵ فصل و نیم در چلسی بود که ۳۳ گل در ۲۴۶ بازی را شامل می‌شد. او سال ۲۰۱۶ در ازای دریافت پول زیاد به تیم جیانگسو در لیگ چین پیوست.

ویلیان
خرید جدید آرسنالی‌ها یکی از بهترین وینگر‌های برزیلی لیگ برتر است. او سال ۲۰۱۳ پیشنهاد تاتنهام را رد و کرد و به چلسی پیوست. ویلیان توانست ۷ سال در چلسی دوام بیاورد و با هوش و تکنیک منحصر به‌فرد خود بهترین بازی‌ها را به معرض نمایش بگذارد. ۳۳۹ بازی و ۶۳ گل برای این بازیکن ثبت شده است. جام حذفی، دو لیگ برتر، جام اتحادیه و لیگ اروپا عناوینی بودند که ویلیان بالای سر برد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=179496

ثبت نظر

-