دار زدن دختر ۱۱ ساله و خودکشی پدر بخاطر این زن خائن + عکس

  • کد خبر : 179463
  • 18 شهریور 1399 - 11:24
دار زدن دختر ۱۱ ساله و خودکشی پدر بخاطر این زن خائن + عکس

 

به گزارش گروه ترجمه نیوز، مرد جوانی در تایلند ( دار زدن دختر ۱۱ ساله ) پس از این که متوجه خیانت همسرش شد طی اقدامی وحشتناک دختر ۱۱ ماهه اش را دار زد و در مقابل دوربین خودکشی کرد.

پلیس در خصوص این جنایت عنوان کرد که مرد جوان از مدتی پیش با همسرش درگیر بود و مشاجره های زیادی داشت به طوری که همسایه ها در جریان ماجرا بودند . وی در روز حادثه پس از این که متوجه خیانت همسرش شد او را تهدید به مرگ کرد و از خانه او را بیرون انداخت.

اظهارات عجیب جوانی که برادر ۱۲ ساله اش را کشت/ امیر مزاحم خلوتم با دختر همسایه شد!

خیانت زن متاهل به شوهرش

زمانی که زن جوان خانه را ترک کرد مرد تایلندی دختر ۱۱ ماهه اش را به پشت بام برده و در مقابل دوربین فیس بوک او را دار زده و خود نیز دست به خودکشی زده است.

در فیلمی که ۲۴ ساعت در صفحه فیس بوک این مرد منتشر شده بود نشان می داد او طناب را به دور گردن دختر کوچکش آویخته و دختر کوچک گریه‌کنان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و مرد تایلندی این صحنه را به شکل زنده در فیس‌بوک پخش کرد و پس از اطمینان از مرگ دخترش، خودش نیز دست به خودکشی زد.

خودکشی ۱۰ نفر در بندرعباس ناکام ماند

خودکشی وحشتناک مرد جوان در مقابل دوربین فیس بوک

گفتنی است که مادر کودک عصر روز بعد زمانی که به خانه بازگشت و دخترش را در خانه پیدا نکرد متوجه ویدیو ۴ دقیقه‌ای روی صفحه فیس‌بوک همسرش شدکه نشان می‌داد دختر ۱۱ ماهه‌اش دار زده شده و همسرش خودکشی کرده است.

انتشار این خبر تاکنون با واکنش زیادی از سوی مردم نیز رو به رو شده است.

خودکشی ۳ پسرجوان در فینال بازی نهنگ آبی / در دریای خزر رخ داد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=179463

ثبت نظر

-